موفقیتی دیگر رقم خورد؛

کسب مقام برتر پایگاه بسیج شرکت سلمان فارسی در جشنواره مالک اشتر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: جمعه 11 شهریور 1401 | 13:03 ب.ظ
کسب مقام برتر پایگاه بسیج شرکت سلمان فارسی در جشنواره مالک اشتر ۱۴۰۰ حوزه ی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کشت و صنعت سلمان فارسی در سطح شهرستان کارون و‌ در بین دیگر واحدهای شرکت توسعه نیشکر استان خوزستان در جشنواره مالک اشتر، موفق به کسب عنوان “برترین پایگاه” شد. شایان ذکر است، هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت […]

حوزه ی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کشت و صنعت سلمان فارسی در سطح شهرستان کارون و‌ در بین دیگر واحدهای شرکت توسعه نیشکر استان خوزستان در جشنواره مالک اشتر، موفق به کسب عنوان “برترین پایگاه” شد.

شایان ذکر است، هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده ها از اهداف این جشنواره می باشد.

همچنین نو آوری در اجرای برنامه ها، چابکی، نگاههای بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاکهای رده های برتر بوده است.

گفتنی است؛ بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کشت و صنعت سلمان با توجه به تلاش هایی که توسط مدیر عامل، فرماندهی پایگاه و تمامی همکاران به ویژه کارکنان بسیجی این واحد انجام گرفته، موفق به کسب رتبه برتر جشنواره مالک اشتر شهرستان کارون شد.

بر اساس این گزارش؛ با الگو گیری از شهدای والا مقام برای کسب این موفقیت؛ فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی؛ تلاش می کند تا این جایگاه را حفظ کند.

گفتنی است، جشنواره ۱۴۰۰ مالک اشتر با حضور مسئولین شهرستان کارون برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر از رده های برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار