دیدار شهردار اهواز با دکتر حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار: یکشنبه 13 شهریور 1401 | 08:24 ق.ظ
دیدار شهردار اهواز با دکتر حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه ۱۲شهریور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر شهردار اهواز با وی دیدار و گفتگو کرد. شهردار اهواز در این دیدار ضمن تشریح وظایف و عملکرد شهرداری بر تلاش مجموعه مدیریت شهری در‌ راستای خدمتگذاری هرچه بیشتر به شهروندان و فراهم آوردن فضای شور ونشاط به […]

عصر شنبه ۱۲شهریور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر شهردار اهواز با وی دیدار و گفتگو کرد.
شهردار اهواز در این دیدار ضمن تشریح وظایف و عملکرد شهرداری بر تلاش مجموعه مدیریت شهری در‌ راستای خدمتگذاری هرچه بیشتر به شهروندان و فراهم آوردن فضای شور ونشاط به منظور ارتقا روحیه شادابی در مردم تأکید کرد.
وی افزود: هر جایی که تلاشی صورت می گیرد درراستای اراده جمعی و با تاکید بر وحدت، انسجام و همدلی است و هدف ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر، خدمتگزاری بیشتر به مردمی است که صبور، نجیب و قدردان هستند.
دکتر حسینی نماینده مردم اهواز در  مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بیان معضلات مبتلا به کلانشهر اهواز  خواستار هم افزایی تمام نهادها و ارگانها با شهرداری در راستای رفع مشکلات و حرکت در مسیر توسعه و آبادانی شهر شد.
سید کریم حسینی ضمن تقدیر از زحمات شورای اسلامی شهر و شهرداری بر وحدت و همدلی و هم افزائی تاکید و فرصت خدمت به مردم را از نعمت های الهی برشمرد.
وی همچنین اظهار داشت اعلام مطالبات مردم از سوی مدیران و مسئولین انقلابی به یکدیگر یک فرصت است و نه تهدید
لذا به عنوان نماینده مردم خواسته های ایشان را به مدیریت شهری و سایر مسئولین استان و شهر منعکس میکنم و خود را در مجموعه نیروهای انقلاب و همراه و یاور ایشان میدانم لذا آمادگی کامل دارم تا به منظور توسعه و پیشرفت شهر در کنار مدیریت شهری برای حصول در آمدهای شهر و اخذ مطالبات از دستگاه های دولتی تلاش نمایم و انتظار دارم مدیریت شهری از همه ظرفیت ها برای خدمات بهینه به مردم عزیز اهواز استفاده نماید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار