نشست هماهنگی پشتیبانی از موکب های صنعت نفت در چذابه و شلمچه برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 13 شهریور 1401 | 12:00 ب.ظ
نشست هماهنگی پشتیبانی از موکب های صنعت نفت در چذابه و شلمچه برگزار شد نشست هماهنگی  پشتیبانی از موکب های صنعت نفت در چذابه و شلمچه با هدف خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ در سالن جلسات حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) برگزارشد. در ابتدای این نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با اشاره به اینکه صنعت نفت جنوب امسال در […]

نشست هماهنگی  پشتیبانی از موکب های صنعت نفت در چذابه و شلمچه با هدف خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ در سالن جلسات حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) برگزارشد.

در ابتدای این نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با اشاره به اینکه صنعت نفت جنوب امسال در دو مرز شلمچه و چذابه موکب راه اندازی کرده است گفت: طی سالیان گذشته تنها در مرز چذابه موکب داشتیم اما طبق تاکیدات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امسال باید علاوه بر مرز چذابه در مرز شلمچه نیز با حمایت شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری ایران، متن، نفت و گاز اروندان و اکتشاف به زائران خدمت رسانی کنیم.

سرهنگ حسن باقری افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود در این حوزه، تاکنون کار برپایی موکب ها و ایجاد زیرساخت ها در دو مرز شلمچه و چذابه پایان یافته و نیاز است شرکت های مذکور نسبت به پشتیبانی از موکب ها بویژه در بخش فعالیت های فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی اهتمام داشته باشند.

در این نشست سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعلام آمادگی برای همکاری با حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، بر تنوع بخشی به فعالیت های فرهنگی در موکب های صنعت نفت جنوب، فراخوان خاطره نویسی و عکاسی، توجه به مباحث تحلیلی و معرفتی و معرفی شهدای صنعت نفت در موکب ها تاکید کرد.

در ادامه این نشست همچنین اعضای جلسه از جمله جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، فرمانده پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران، فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

در پایان مقرر شد ضمن برنامه ریزی برای بازدید مدیران عامل شرکت ها از موکب ها، جلسات تخصصی با حضور روسای روابط عمومی شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان جهت هماهنگی و سازماندهی برای تامین امکانات و خدمات مورد نیاز موکب ها تشکیل گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار