توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های خوزستان از اواخر هفته

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 شهریور 1401 | 09:17 ق.ظ
توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های خوزستان از اواخر هفته معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های خوزستان از اواخر این هفته خبر داد. دکتر رضا گنجی ، در خصوص توزیع واکسن آنفلوآنزا در آستانه فصل پاییز اظهار کرد: سیاست‌گذاران دارویی کشور در نظر دارند تا حد امکان به تولیدات داخل اتکا کنیم؛ یکی دو شرکت […]

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های خوزستان از اواخر این هفته خبر داد.

دکتر رضا گنجی ، در خصوص توزیع واکسن آنفلوآنزا در آستانه فصل پاییز اظهار کرد: سیاست‌گذاران دارویی کشور در نظر دارند تا حد امکان به تولیدات داخل اتکا کنیم؛ یکی دو شرکت در حال تولید واکسن داخلی هستند و ما به تفاوت تولید و نیاز، از خارج تامین می‌شود.

 وی افزود: واکسن آنفلوانزای فلوگارد با قیمت ۲۱۳ هزار تومان از روز پنجشنبه در داروخانه‌ها در دسترس خواهد بود.

گنجی بیان کرد: واکسن خارجی نیز به صورت محدود وارد شده که هنوز پلن و زمان توزیع آن در سطح کشور مشخص نیست اما احتمالا واکسن خارجی نیز از هفته آینده توزیع شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه برای تولید آنتی بادی ناشی از تزریق واکسن حداقل دو هفته زمان نیاز است، گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی خوزستان تا اواخر مهرماه نیز می‌توان واکسن آنفلوآنزا را تزریق کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار