ضرورت تسریع در رفع نواقص موجود در پایانه‌های مرزی

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 شهریور 1401 | 11:03 ق.ظ
ضرورت تسریع در رفع نواقص موجود در پایانه‌های مرزی رئیس کل دادگستری خوزستان : خدمت‌رسانی به زوار و مردم در این ایام نباید دچار نقص شود و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در رفع آن تسریع شود.

علی دهقانی در بازدید پایانه مسافربری مرز چزابه گفت: در این حرکت بزرگ معنوی، هم زحمات مردم و موکب‌داران که میزبان مردم هستند و هم زحمات نهاد‌های خدماتی قابل تقدیر است.

ضرورت تسریع در رفع نواقص موجود در پایانه‌های مرزی

وی از تلاش فرماندهی انتظامی استان برای تامین امنیت مرز‌ها قدردانی کرد و افزود: این امنیت باید در طول سال استمرار داشته باشد.

دهقانی با تاکید بر انجام برخی خدمات، افزود: محل پارک خودرو‌ها باید به صورت مستمر و در راستای جلوگیری از سرقت و هرگونه خسارت مورد پایش قرار گرفته و زائرین به سمت پارکینگ‌ها هدایت شوند.

وی ضمن تشریح خدمات دستگاه قضایی، گفت: علاوه بر استقرار شعب کشیک قضایی در پایانه‌های مرزی جذابه و شلمچه، شعبه پزشکی قانونی نیز در کنار مراکز درمانی و بهداشتی مستقر شده است.

دکتر دهقانی بر استقرار خودرو‌های ویژه جهت حفظ مسیر‌های مواصلاتی تاکید کرد و افزود: تهیه یک بولتن خبری برای اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت مرز‌ها و مسیر‌های تردد زوار یکی از ضروریات تا بازگشت کلیه مسافرین از عراق است که انتظار می‌رود مورد توجه ویژه ستاد اربعین قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز در جلسه شورای تامین سوسنگرد و بازدید از پایانه مرزی چذابه بر رفع مشکلات جاده‌ای مسیر زائران اربعین توسط راهداری استان تاکید کرد و گفت: توجه به حقوق عامه و حل مشکلات در تمام سال ضروری است، اما در این ایام با توجه به حجم بالای تردد زوار نیاز است که توجه ویژه‌ای به رفع نواقص جاده‌ای در مسیر تردد زائران اربعین شود.

ضرورت تسریع در رفع نواقص موجود در پایانه‌های مرزی

صادق جعفری چگنی افزود : امنیت زوار مهم‌ترین دغدغه دستگاه قضایی است و در این راستا باید اقدامات لازم در خصوص برقراری امنیت، تامین روشنایی، استقرار مراکز خدمات رفاهی و درمانی با قید فوریت انجام شود.

وی افزود: مرخصی به محکومان جرائم خشن و سرقت تا پایان ماه صفر لغو شده است.

جعفری چگنی همچنین از پیگیری تکمیل زائر سرای دشت آزادگان خبر داد و گفت: یکی از وظایف دادسرا پیگیری حقوق عامه است و دستگاه قضایی اجازه نمی‌دهد اموال بیت‌المال بلاتکلیف بماند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار