۲۶ طرح تعاونی در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 شهریور 1401 | 08:57 ق.ظ
۲۶ طرح تعاونی در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در آیین هفدهمین دوره تقدیر از تعاونی‌های برتر ملی و بهره‌برداری نمادین ۴۵۶ طرح تعاونی در کشور که به صورت تصویری با حضور رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صورت گرفت از چهار طرح تعاونی برتر خوزستان نیز تجلیل شد. در این آیین که در خوزستان […]

کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در آیین هفدهمین دوره تقدیر از تعاونی‌های برتر ملی و بهره‌برداری نمادین ۴۵۶ طرح تعاونی در کشور که به صورت تصویری با حضور رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صورت گرفت از چهار طرح تعاونی برتر خوزستان نیز تجلیل شد.

در این آیین که در خوزستان به‌ صورت‌ برخط باحضور آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، و جمعی از مسوولان محلی و اتحادیه ها و  تعاونگران در سالن حوزه استاندار برگزار شد، از چهار تعاونی برتر خوزستان تجلیل شد.

گفتنی است استان خوزستان در بخش جشنواره با چهار تعاونی برتر ملی از مجموع ۱۸ تعاونی برتر ملی، رتبه یک کشور را در این خصوص کسب کرد. همچنین از مجموع طرح های افتتاح شده توسط ریاست جمهوری، تعداد ۲۶ طرح از خوزستان به بهره برداری رسید که ۲۲ درصد از کل افتتاحیه های کشوری بود.

هفت تا ۱۳ شهریور به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار