یک مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 شهریور 1401 | 10:47 ق.ظ
یک مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز کشف شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: یک مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۱۶ دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.

عبدالحمید عباس شیاری روز سه‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بیان کرد: با تلاش و دستور مقام قضایی و فرماندهی انتظامی در راستای کمک به پایداری شبکه برق، تعداد ۱۶دستگاه  ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

شیاری با اشاره به کشف یک مزرعه رمز ارز دیجیتال در شهر اهواز ، ادامه داد : ۱۶ دستگاه ماینر مدل S۹ و M۳ با همکاری ماموران انتظامی در منطقه کوی ملت اهواز کشف و جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق ” اپلیکیشن برق من ” ، ” سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat ” و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار