۱۲ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان در حال ساخت است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 شهریور 1401 | 10:54 ق.ظ
۱۲ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان در حال ساخت است مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان دو کارگزار وجود دارد، گفت: از جمله بنیاد مسکن که در حال ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی است و ستاد اجرایی فرمان امام که در حال ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است. داریوش حسینی در خصوص آخرین وضعیت […]

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان دو کارگزار وجود دارد، گفت: از جمله بنیاد مسکن که در حال ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی است و ستاد اجرایی فرمان امام که در حال ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است.

داریوش حسینی در خصوص آخرین وضعیت طرح مسکن ملی در استان اظهار کرد: در شهرهای جدید زمین‌های ۲۵۰ متری برای متقاضیان نهضت ملی مسکن تخصیص داده شده و برای متقاضیان در این شهرها، زمین تامین شده است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در بعضی از شهرها در حال شناسایی زمین هستیم. در شهرهایی که زمین دولتی در آنجا وجود ندارد، با فرمانداران شهرستان‌ها هماهنگی لازم انجام شده است که زمین‌هایی را برای این طرح اختصاص دهیم و خریداری کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: فرمانداران، جلسات شورای مسکن را به صورت منظم در شهرها برگزار و مشکلات را در خصوص این طرح اعلام کردند.

تعیین‌تکلیف ۹۴ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن

حسینی عنوان کرد: براساس ارزیابی که در سطح کشور در ۳۱ مرداد انجام شد، تعیین تکلیف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کشور ۹۲ درصد است و این رقم در خوزستان ۹۴ درصد است. یعنی در این زمینه در خوزستان نسبت به کل کشور پیشرفت بیشتری وجود داشته است.

وی افزود: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان دو کارگزار وجود دارد. از جمله بنیاد مسکن که در حال ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی است و ستاد اجرایی فرمان امام که در حال ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص وضعیت طرح ملی مسکن در اهواز گفت: طی ۶ مرحله سامانه باز شد و عملیات ثبت نام صورت گرفت که ۵۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی در اهواز ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۳۴ هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط بودند و ۵ هزار ۸۱۷ نفر از واجدین شرایط مراجعه کردند و برای آن پرونده تشکیل شد. همچنین برای ۵ هزار و ۳۶۲ نفر زمین تامین شده است.

حسینی ادامه داد: برای ۵ هزار واحد مسکونی در شیرین شهر و شهر رامین تامین زمین شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار