مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و سرپرست نفت و گاز مارون برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 شهریور 1401 | 09:06 ق.ظ
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و سرپرست نفت و گاز مارون برگزار شد آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد. مهندس دانشی ضمن تقدیر از زحمات حمید کاویان در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، گفت: شرکت نفت و […]

آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

مهندس دانشی ضمن تقدیر از زحمات حمید کاویان در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، گفت: شرکت نفت و گاز مارون از ابعاد مختلف از جمله وجود میدان پیچیده مارون که جزو ۴ میدان نفتی بزرگ کشور است، یکی از شرکت های مهم تابعه می باشد و هدف از تغییر و تحولات مدیریتی، کمک به پویایی و ایجاد فضای کاری جدید است.

وی افزود: در شرکت نفت و گاز مارون چند موضوع از جمله بهبود وضعیت ساختاری، شکل گیری برخی ادارات، تقویت آموزش، رفع مشکلات نیروی انسانی، ایجاد جذابیت برای نگهداشت نیروهای عملیاتی، توسعه مباحث دانش بنیان و فناوری که خواست مقام معظم رهبری است، تعریف پروژه های مرتبط با نوآوری و اختراعات و ابتکارات، هوشمندسازی، تعاملات منطقه ای و برون سازمانی، توجه به مسئولیت های اجتماعی و مردم و افزایش خدمات غیرصنعتی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

در این نشست حمید کاویان گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داد و بیان داشت: با همکاری همه کارکنان و انجام کار تیمی منسجم و پشتیبانی مدیریت ها و واحدهای ستادی، در بحث تولید موفق شدیم هر سال بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تکلیفی را محقق سازیم، و در بحث برنامه حفاری چاه های توسعه ای، تعمیری و ترمیمی برآیند خوبی داشتیم که برآیند در صورت پشتیبانی واحدهای ذیربط تا پایان سال مثبت می شود.

وی افزود: با انجام اصلاحیه ها در تاسیسات از کاهش ۱۵۰ هزار بشکه ای در روز جلوگیری شد و با اجرای ۲ طرح با کمک بخش خصوصی، از گازسوزی نزدیک به ۴۰ میلیون فوت مکعب در روز پیشگیری به عمل آمد. در زمینه تعمیرات اساسی در ۳-۴ سال اخیر در بین شرکت های بهره بردار در صدر هستیم و در بخش ساخت داخل و ارتباط با شرکت های دانش بنیان به طور میانگین هر سال ۵۰۰۰ قطعه را از بخش خصوصی تامین نمودیم.

کاویان در ادامه، جلوگیری از کاهش ۳۰ هزار بشکه ای نفت بنگستان، نظم و انضباط مالی، پرداخت به موقع حقوق، طراحی و راه اندازی سیستم یکپارچه منابع انسانی، واگذاری ۸۵ درصد منازل به کارکنان عملیاتی، خرید تمام کالاها و واگذاری همه پیمان ها از طریق سامانه، توسعه ارتباطات مخابراتی و رادیویی، تزریق بالای ۹۸درصدی پساب نمکزدایی، کمک به بازسازی جاده های روستایی، تامین ۲۵ تانکر آبرسانی به روستاها، توسعه اماکن آموزشی به تعداد ۱۵ مورد و کمک به ساخت ۱۲ مسجد با همکاری پایگاه بسیج را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت برشمرد و از تلاش کارکنان قدردانی نمود.

 قباد ناصری سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، نظم و انضباط کاری، سلامت و شفافیت در امور محوله را از جمله اولویت های خود در مسئولیت جدید عنوان داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار