بهره‌مندی ۷ هزار نفر در شهرستان باوی از آب شرب پایدار

تاریخ انتشار: شنبه 19 شهریور 1401 | 09:34 ق.ظ
بهره‌مندی ۷ هزار نفر در شهرستان باوی از آب شرب پایدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اتصال شبکه روستای صلیعه و شهر رامین باوی به شبکه توزیع آب شهری، ۷ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند. محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی در تاسیسات تصفیه خانه […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اتصال شبکه روستای صلیعه و شهر رامین باوی به شبکه توزیع آب شهری، ۷ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی در تاسیسات تصفیه خانه شهر ملاثانی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح آبرسانی مشکل بی آبی در روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی برای همیشه پایان یافت.

وی با اشاره به اجزای این پروژه آبرسانی، افزود: اعتبار هزینه شده برای به سرانجام رساندن این طرح ۹۰ میلیارد ریال و محل تامین این اعتبارات منابع اعتباری استانی و ملی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با بهره برداری از این طرح، جمعیت ۷ هزار نفر ساکن در روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

 کرمی نژاد عنوان کرد: در سال جاری ۱۳۶۱ روستا در سطح استان خوزستان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار