تسهیل اسکان زائران با همکاری سپاه در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 08:48 ق.ظ
تسهیل اسکان زائران با همکاری سپاه در خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان : عملیات تسهیل اسکان زائران در پایانه مرزی چذابه در بخش های مختلف انجام شد.

سردار حسن شاهورپور در خصوص اخرین اقدامات سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به زوار اظهار داشت: حرکت اربعین یکی از فعالیت‌های برجسته در جهان به شمار می‌رود که همگان را مبهوت ساخته است.

 

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه جزء بدنه مردم است، بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج هرجایی که نیاز بود در کنار مردم قرار گرفت برهمین اساس این مجموعه در مباحث خدماتی وارد میدان شد و بیش از ۲۴۰ چشمه (سرویس بهداشتی و حمام) به مواکب داده شد.

سردار شاهواپور با اشاره به استقرار امکانات ترابری و کامیون در پایانه مرزی چذابه تصریح کرد: کامیون‌هایی را در بحث ترابری فعال کردیم که روزانه در جهت خدمت به مواکب و زائران اباعبدالله الحسین (ع) به راه می‌افتند.

وی افزود: در بحث خدمات درمانی ۲ پست امداد پیش بینی شد و بیش از ۱۶۰ پزشک در دو طرف مرز مستقر شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در توزیع اقلام خوراکی، آب خنک و چای بسیج اقشار، اصناف و دیگر مجموعه‌های بسیج در جهت خدمت رسانی وارد میدان شدند.

سردار شاهوار پور در رابطه با تمهیدات لازم در جهت تأمین امنیت زائران گفت: افزون بر اقدامات انتظامی و امنیتی بسیج خواهران در گیت‌های خروجی کنار مرزبانی حضور دارند و فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند؛ همچنین اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان زائران آماده شد و اکنون بیش از ۲۰ هزار ظرفیت شب خواب داریم.

وی در پایان اظهار داشت: زائران خارجی در اردوگان‌های راهیان اسکان داده شده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار