یک کشته و ۲۲ مصدوم در تصادفات جاده‌ای برای زایران اربعین در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 09:55 ق.ظ
یک کشته و ۲۲ مصدوم در تصادفات جاده‌ای برای زایران اربعین در خوزستان مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع پنج فقره حادثه واژگونی خودرو حامل زایران اربعین در جاده‌های خوزستان از شنبه شب تا امروز یکشنبه، یک کشته و ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت.

 عارف شرهانی بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل زایران اربعین در حوالی روستای نمره یک هفتکل چهار مصدوم ، شامل یک دختر بچه هفت ساله و سه زن در رده های سنی ۲۶ تا ۴۷ ساله برجا گذاشت که به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو حامل زایران اربعین در مسیر اندیمشک بین شهرک مدنی و سه راهی دهلران پنج نفر مصدوم شدند.
شرهانی ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا که سرنشینان آن عازم کربلای معلا بودند در جاده دیلم – هندیجان، چهار نفر مصدوم، شامل سه زن ۱۳ تا ۵۱ ساله و یک مرد ۵۲ ساله برجا گذاشت که به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حادثه‌ای دیگر انحراف و واژگونی خودروی دنا حامل زایران کربلا در جاده امیدیه – ماهشهر ۶ نفر مصدوم بر جا گذاشت که به بیمارستان امام رضا(ع) امیدیه منتقل شدند.
وی اضافه کرد: یک خودروی تیبا نیز در کیلومتر سه جاده امیدیه – ماهشهر واژگون شد که سه مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت که مصدومان به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر منتقل شدند.

خواب آلودگی ، سبقت غیرمجاز و سرعت بالا از جمله دلایل وقوع تصادفات جاده‌ای اعلام شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار