تامین آب برای زوار در پایانه‌های مرزی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 09:55 ق.ظ
تامین آب برای زوار در پایانه‌های مرزی خوزستان مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان : هیچ مشکلی در تامین آب در پایانه‌های مرزی خوزستان جهت زوار اربعین حسینی نداریم.

محمد رضا کرمی نژاد درباره آخرین اقدامات انجام شده شرکت آبفا خوزستان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه اظهار کرد: امسال با توجه به استقبال بی نظیر زوار از پایانه‌های مرزی، تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه‌های مرزی را در منطقه ایران و عراق در دستور کار قرار دادیم و تا امروز هیچ مشکلی در تامین آب در پایانه‌های مرزی خوزستان جهت زوار اربعین حسینی نداریم.

 

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: امسال با برنامه ریزی انجام شده برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرز‌های چذابه و شلمچه یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که طبق بازدید‌های میدانی روزانه از وضعیت دو پایانه مرزی، شرایط پایداری وجود دارد.

کرمی نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای شبکه فاضلاب در پایانه‌های مرزی عنوان کرد: امسال شبکه فاضلاب در پایانه مرزی شلمچه اجرایی شده و مشکل چندین ساله فاضلاب در این پایانه مرزی برطرف و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در پایانه مرزی چذابه به منظور جمع آوری پساب تولیدی نیز شبکه فاضلاب تکمیل و لایروبی شده و بر این اساس در چذابه هم مشکلی در بخش فاضلاب نداریم.

وی تصریح کرد: در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ادارات خرمشهر و دشت آزادگان مستقر شده اند و واحد‌های کنترل کیفی نظارت دقیقی بر کیفیت آب شرب زوار اربعین حسینی دارند.

کرمی نژاد تصریح کرد: ماشین آلات لازم در هر دو پایانه مرزی توسط آبفا خوزستان تامین شده که در صورت هر گونه مشکل به سرعت در هر زمینه‌ای چه در بخش انسداد شبکه فاضلاب یا تامین آب مواکب از طریق تانکر اقدامات لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی آبفا خوزستان تا آخرین روز از حضور زوار اربعین حسینی ادامه دارد و آبفا خوزستان هیچ محدودیت زمانی در خدمات رسانی به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) ندارد.

مدیر عامل آبفا خوزستان تصریح کرد: حمام‌های سیار در پایانه مرزی چذابه و دستگاه بسته بندی آب لیوانی با کیفیت در پایانه مرزی شلمچه توسط آبفا خوزستان مستقر شده است.

کرمی نژاد به تامین آب شرب مواکب خارجی در پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مواکب اتباع خارجی در روز‌های گذشته مستقر شده اند با فوریت شبکه آبرسانی به اتباع خارجی انجام شد و ۱۲ انشعاب برای مواکب اتباع خارجی در پایانه مرزی شلمچه نصب شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار