تصادفات خوزستان روزبه‌روز در حال افزایش است / ترافیک پر حجم در محورها

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 09:10 ق.ظ
تصادفات خوزستان روزبه‌روز در حال افزایش است / ترافیک پر حجم در محورها رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای استان و ادامه برقراری محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در محورهای اهواز به دو مرز، گفت: از زائران و مسافران می‌خواهیم حتما استراحت کافی داشته باشند و بعد حرکت کنند. سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای خوزستان اظهار کرد: در حال […]

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای استان و ادامه برقراری محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در محورهای اهواز به دو مرز، گفت: از زائران و مسافران می‌خواهیم حتما استراحت کافی داشته باشند و بعد حرکت کنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در همه محورها روان اما پر حجم است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به دو طرفه بودن جاده اهواز – خرمشهر و ترددهای زیاد از این محور، افزود: در محورهای اهواز – چذابه و اهواز – خرمشهر محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها اعمال شده و این محدودیت تا ۳۰ شهریورماه برقرار است.

دولتشاهی تصریح کرد: متاسفانه روز به روز تصادفات در محورهای خوزستان در حال افزایش است و در این زمینه نگرانی داریم.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اکثر این حوادث، واژگونی هستند و در حال حاضر مهم‌ترین علت وقوع این تصادفات در جاده‌های اصلی خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است.

دولتشاهی با بیان اینکه تقریبا بازگشت زائران آغاز شده است، عنوان کرد: امسال بحث ایمن‌سازی جاده‌های خوزستان نسبت به سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست اما زمانی که رعایت نشود، اگر ایمن‌ترین جاده هم وجود داشته باشد، حوادث رخ می‌دهند.

وی افزود: زائران می‌دانند که آب و هوای خوزستان و عراق گرم است و خدمات مناسبی وجود ندارد اما زائران به هر صورتی و با نهایت خستگی می‌خواهند از استان خارج شوند که این مساله موجب وقوع حوادثی می‌شود که اگر این موارد کنترل نشوند در روزهای آینده با مشکل شدیدی مواجه شویم. از زائران و مسافران می‌خواهیم حتما استراحت کافی داشته باشند و بعد حرکت کنند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار