درخششی دیگر از فرزندان پرسنل سلمان فارسی در رقابت‌های ملی؛

کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات رزمی کشوری از آن فرزند پرسنل سلمان فارسی شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 15:27 ب.ظ
کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات رزمی کشوری از آن فرزند پرسنل سلمان فارسی شد مانی سلطانی علاسوند فرزند پر توان یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات رزمی *کشوری* رده جوانان در وزن ۸۱+ ؛ توانست بار دیگر نام آور این واحد صنعتی در سطح ورزش کشوری باشد. این ورزشکار خوزستانی و از خانواده صنعت بزرگ نیشکر توانست با غلبه بر […]

مانی سلطانی علاسوند فرزند پر توان یکی از کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات رزمی *کشوری* رده جوانان در وزن ۸۱+ ؛ توانست بار دیگر نام آور این واحد صنعتی در سطح ورزش کشوری باشد.

این ورزشکار خوزستانی و از خانواده صنعت بزرگ نیشکر توانست با غلبه بر حریفان، عنوان نائب قهرمانی سبک «کیک جیتسو» را از آنِ خود کند.

قهرمانی مسابقات رزمی استانی از دیگر افتخارات مانی سلطانی علاسوند است.

در مسابقات رزمی کشوری ۸۰۰ رزمی‌کار از ۲۵ استان کشور در قالب ۱۱ وزن به مدت ۲ روز در سالن شهید صدوقی (ره) شهرستان یزد با هم به رقابت پرداختند.

نفرات برتر این رقابت‌ها طبق مقررات فدراسیون مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی کیک جیتسو که بهمن‌ماه امسال با حضور ۱۷ کشور در تهران برگزار می‌شود را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ مدیر عامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی از مانی سلطانی علاسوند نوجوان نام آور خانواده صنعت نیشکربه منظور اشاعه ورزش و تدوام افتخار آفرینی با اهدای لوح تشکر و قدردانی نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار