کشف ۲۸۰ کیلوگرم گوشت منجمد غیرقابل مصرف در مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 09:46 ق.ظ
کشف ۲۸۰ کیلوگرم گوشت منجمد غیرقابل مصرف در مسجد سلیمان رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان گفت: ۲۸۷کیلوگرم گوشت منجمد غیر قابل مصرفی انسانی کشف و با حکم دادستانی معدوم سازی گردید.

هوشنگ شرفی گفت: طی بازرسی‌های انجام گرفته از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان مسجد ۲۸۷ کیلوگرم گوشت منجمد غیر قابل مصرفی انسانی کشف و با حکم دادستانی معدوم سازی گردید.

رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان می گوید: دامپزشکی مصمم است با تشدید نظارت‌های بهداشتی، فراورده‌های خام دامی سالم در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد و هدف دامپزشکی تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی جامعه است و در این راستا از هیچ تخلفی چشم پوشی نکرده و متخلفین بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

شرفی از شهروندان خواست به هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی حتماً به ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی تـوجـه نموده و در هنگام تهیه فراورده‌های خام دامی بسته بندی به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی محصول دقت نمایند.

او گفت: شهروندان در صورت مشـاهـده مـوارد غیر قابل بهداشتی با شماره تلفن ۴۳۲۲۲۰۶۱ تماس حـاصل نموده و مراتب را گزارش نمایند و مطمئن باشند در اسرع وقت به گزارشات مردمی رسیدگی می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار