بهره‌برداری از ۴۳ واحد تولیدی در خوزستان از ابتدای امسال

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 شهریور 1401 | 11:53 ق.ظ
بهره‌برداری از ۴۳ واحد تولیدی در خوزستان از ابتدای امسال مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بهره‌برداری از ۴۳ واحد تولیدی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. علی مهدی پور ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است. وی با اشاره به اینکه از راه‌های […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بهره‌برداری از ۴۳ واحد تولیدی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

علی مهدی پور ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از راه‌های مهم توسعه صنعتی و اقتصادی کشور توسعه صادرات غیرنفتی و اهتمام بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط است، افزود: این ۴۳ واحد تولیدی و صنعتی جدید در همین راستا وارد مدار تولید شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بهره‌برداری از این تعداد واحد تولیدی در سال جاری، زمینه اشتغال برای حدود ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

مهدی پور تصریح کرد: تولید به عنوان فرآیند تبدیل منابع به کالا و خدمات مورد نیاز جامعه یکی از کلیدی‌ترین محورهای اقتصادی است و شهرک‌های صنعتی خوزستان به این مهم توجه بسیار جدی دارد تا بتواند در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان نقش کلیدی ایفا کند.

وی در پایان گفت: از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک صنعتی خوزستان مهیا کردن و توسعه زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی واحدهای تولیدی از امکانات و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار