سیستم سرمایشی گلزار شهدای گچساران به طور کامل تعمیر و راه اندازی شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 شهریور 1401 | 08:24 ق.ظ
سیستم سرمایشی گلزار شهدای گچساران به طور کامل تعمیر و راه اندازی شد. با تلاش شبانه روزی نیروهای صنعت نفت سیستم سرمایشی گلزار شهدای گچساران به طور کامل تعمیر و راه اندازی شد.

مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از گلزار مطهر شهدا گچساران با تقدیر و تشکر از نیروهای مجموعه خدمات که به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کردند تا مشکلات سیستم خنک کننده گلزار مطهر شهدا برطرف شود، گفت: ۲۲ کولر که مشکلات فراوانی داشتند با همت کارکنان صنعت تعمیر، تکمیل و وارد مدار شدند.

مدیرعامل نفت گچساران با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اهتمام جدی به موضوع مسوولیت‌های اجتماعی و بحران ها دارد، بیان داشت چنانکه مشاهده می کنیم در تمامی بحران های آتش سوزی، سیل و زلزله صنعت نفت پای کار است، اظهار کرد: صنعت نفت در خصوص مسؤولیت های اجتماعی خود نیز پروژه های متعددی را اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد، اما در گلزار مطهر شهدا و مشکلات خنک کننده های آن که کار خارج از حیطه مسوولیت قانونی نفت بود، طبق مسوولیت اجتماعی خود وارد عمل شد و این کار را به طور کامل به پایان رسانید.

کاهکش تصریح کرد: انقلاب اسلامی و آسایش و امنیت و اقتدار ما مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدای گرانقدر و والا مقام است و خانواده های معظم شهدا شایسته تکریم و احترام هستند و همواره باید کرامت آنان در جامعه حفظ شود و بر همین اساس با اینکه متولی تعمیر و نگهداری خنک های گلزار مطهر شهدا صنعت نفت نبوده است، اما در راستای خدمت به خانواده معظم شهدا به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کرد و ۲۲ دستگاه کولر را وارد مدار نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار