باز شدن گِره طناب دار زندانی محکوم به قصاص با پویش به عشق امام حسین می بخشم در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 شهریور 1401 | 10:20 ق.ظ
باز شدن گِره طناب دار زندانی محکوم به قصاص با پویش به عشق امام حسین می بخشم در اهواز معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان خبر داد: با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح در پویش به عشق امام حسین می بخشم خانواده مقتول با اعلام رضایت از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند. علیرضا باوی با اعلام این خبر گفت: ۷ […]

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان خبر داد: با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح در پویش به عشق امام حسین می بخشم خانواده مقتول با اعلام رضایت از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند.

علیرضا باوی با اعلام این خبر گفت: ۷ ماه پیش بین ۲ خانوار در یکی از محلات اهواز بر سر اختلافات گذشته درگیری رخ داد که یک نفر در این نزاع به قتل رسید.

وی افزود: پس از این حادثه جهت جلوگیری از شعله ور شدن بیشتر آتش کینه و دشمنی و همچنین پیشگیری از وقوع درگیرهای دیگر بین این ۲ خانوار ، با دستور مقام قضایی، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح با بزرگان طرفین جلساتی طی چند ماه برگزار و آنان را به آرامش و برادری دعوت کردند و زمینه را برای صلح و سازش و جلب رضایت اولیاء دم فراهم نمودند.

باوی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه خانواده مقتول به حرمت ایام اربعین حسینی و ارادتی که به امام حسین (ع) دارند با پیوستن به پویش به عشق امام حسین می بخشم از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و این رضایت باعث شد که بین این ۲ خانوار صلح و سازش ایجاد شود و پرونده بعد از ۷ ماه با مصالحه مختومه گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار