جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۱ شهرداری اهواز تشکیل شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 شهریور 1401 | 20:20 ب.ظ
جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۱ شهرداری اهواز تشکیل شد پیش از ظهر یکشنبه ۲۷ شهریور نخستین جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۱ با حضور رضا امینی شهردار اهواز، مدیران مناطق هشتگانه ،معاونین و روسای سازمان های تابعه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد. در این جلسه ابتدا مدیران مناطق و روسای سازمانهای تابعه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام جهت طرح استقبال […]

پیش از ظهر یکشنبه ۲۷ شهریور نخستین جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۱ با حضور رضا امینی شهردار اهواز، مدیران مناطق هشتگانه ،معاونین و روسای سازمان های تابعه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیران مناطق و روسای سازمانهای تابعه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام جهت طرح استقبال از مهر ارائه دادند.

در ادامه امینی شهردار اهواز هدف از تشکیل این جلسه را آمادگی لازم جهت بازگشایی مدارس و انجام تمهیدات ایمنی مرتبط عنوان کرد.

رضا امینی تصریح کرد: خط کشی خیابان ها و محدوده های مدارس با اولویت مدارسی که در نقاط حادثه‌خیز قرار دارند انجام می شود و تجهیزات مورد نیاز ترافیکی اعم از تابلوهای هشداردهنده سرعتی و چراغ های راهنمایی در محل های مورد نیاز باید نصب شود.

وی اولین و مهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری را در آستانه مهر جمع‌آوری و مدیریت سگهای بلاصاحب خواند و افزود: برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ضروری است کار جمع آوری سگ های بلاصاحب با جدیت دنبال شود تا در تردد دانش آموزان خللی ایجاد نشود.

شهردار اهواز با اشاره به پشت سر گذاشتن دو سال فعالیت غیر حضوری مدارس به دلیل ویروس منحوس کرونا و مراکز آموزشی تاکید کرد: تدابیر لازم برای استقبال از سال تحصیلی اندیشیده شود.

امینی بیان کرد: نصب المان های موقت در خصوص بازگشایی مدارس، ساماندهی سرویس‌های مدارس توسط سازمان تاکسیرانی، جمع آوری مصالح ساختمانی در خیابان ها و شریان های اصلی که در مسیر تردد دانش آموزان قرار دارد، آمادگی و سامان‌دهی پایانه‌های سه راه خرمشهر و تپه، برنامه های آموزش شهروندی ویژه بازگشایی مدارس، اصلاح هندسی معابر و خیابان‌ها، هرس درختان، لکه گیری و پر کردن خیابان های منتهی به مدارس، پاکسازی کامل نخاله‌هاو زباله ها, اصلاح منهول های روباز در خیابانها از موارد مهمی است که نیازمند اقدام جدی و فوری میباشد.

در پایان شهردار اهواز تقارن اول مهر و هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس دانست و بر فضاسازی ویژه در سطح شهر تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار