پیش‌بینی افزایش جزئی دما در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 شهریور 1401 | 08:34 ق.ظ
پیش‌بینی افزایش جزئی دما در خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش جزئی دما در سطح استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: امروز وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان متوسط گاهی شدید خواهد بود و احتمال برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی در این مناطق وجود دارد.  وی افزود: تا اوایل وقت فردا شمال خلیج […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش جزئی دما در سطح استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: امروز وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان متوسط گاهی شدید خواهد بود و احتمال برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی در این مناطق وجود دارد. 

وی افزود: تا اوایل وقت فردا شمال خلیج فارس مواج است. تا روز چهارشنبه روند افزایش جزئی دما در سطح استان خوزستان مورد انتظار است. تا روز دوشنبه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۲.۷ و ایذه با ۱۷.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۱.۹ و ۲۴.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

وی افزود: وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده کربلا صاف همراه با وزش باد متوسط گاهی شدید و احتمال برخاستن گرد و خاک محلی و حداکثر دمای ۳۹ و حداقل دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده نجف نیز صاف همراه با وزش باد متوسط گاهی شدید و احتمال برخاستن گرد و خاک محلی و  حداکثر دمای ۳۹ و حداقل دمای ۲۷ درجه سانتیگراد  پیش‌بینی می‌شود. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار