معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش مراجعه‌کنندگان دارای علائم کرونا به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 شهریور 1401 | 09:38 ق.ظ
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش مراجعه‌کنندگان دارای علائم کرونا به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد. حبیب حی‌بر گفت: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان در هفته گذشته ۱۰ هزار و ۶۹۷ نفر و در هفته قبل از آن ۱۰ هزار و ۱۴۲ مورد بوده که این وضعیت نشان از روند افزایشی موارد سرپایی است. بستری‌های کرونا در خوزستان نیز در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن تقریبا […]

حبیب حی‌بر گفت: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان در هفته گذشته ۱۰ هزار و ۶۹۷ نفر و در هفته قبل از آن ۱۰ هزار و ۱۴۲ مورد بوده که این وضعیت نشان از روند افزایشی موارد سرپایی است. بستری‌های کرونا در خوزستان نیز در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن تقریبا ثابت مانده است.

او می گوید: در حال حاضر ۱۵ درصد از ۲۲۰ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال شده‌اند. ۲۰ درصد از ۱۲۳ تخت ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز نیز ۲۰ تخت عادی و ۹ تخت ویژه به کودکان مبتلا به کووید – ۱۹ اختصاص داده شده است که ۲۵ درصد تخت‌های عادی و ۴۴ درصد تخت‌های ویژه اشغال هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار