تعمیرات با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب فزاینده ای می گیرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 مهر 1401 | 19:30 ب.ظ
تعمیرات با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب فزاینده ای می گیرد سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه یکشنبه ۳ مهر از تاسیسات این شرکت بازدید و در حاشیه آن تاکید کرد که تعمیرات ماشین آلات فرایندی و ساخت تجهیزات مورد نیاز با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب خواهد گرفت. مهندس قباد ناصری افزود: صنعت نفت هیچگاه معطل دانش فنی […]

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه یکشنبه ۳ مهر از تاسیسات این شرکت بازدید و در حاشیه آن تاکید کرد که تعمیرات ماشین آلات فرایندی و ساخت تجهیزات مورد نیاز با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب خواهد گرفت.

مهندس قباد ناصری افزود: صنعت نفت هیچگاه معطل دانش فنی بیگانگان نمی ماند و از طرفی تجربیات چند سال گذشته نشان می دهد که شرکت های دانش بنیان توانمندی های قابل توجهی در حوزه ی مهندسی ساخت و تعمیرات ماشین آلات فرایندی پیچیده داشته و می توانند بخش بزرگی از موانع پیش روی سازمان در این حوزه را مرتفع سازند.

وی یادآور شد: رسالت اصلی شرکت های بهره بردار، تولید صیانتی از مخازن نفت و گاز و ایجاد ثروت ملی برای کشور عزیزمان می باشد و در این راستا، می بایست تمام واحدهای پشتیبانی و ستادی در جهت تسهیل امورات مربوط به عملیات و تولید اهتمام کامل داشته باشند.

شایان ذکر است سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از  تلمبه خانه ی آب مجاور رودخانه رامشیر، مجتمع صنعتی شماره ۵، ایستگاه تزریق گاز مارون، واحد نگهداری و تعمیرات تزریق گازمارون، واحد تعمیرات خطوط لوله و کمپ سمیه  بازدید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار