وضعیت کرونا در خوزستان پایدار است

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 مهر 1401 | 19:46 ب.ظ
وضعیت کرونا در خوزستان پایدار است رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در استان به حالت پایدار و با ثبات رسیده و فراز و فرود خاصی در مدت اخیر مشاهده نشده است.

دکتر پژمان بختیاری نیا یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاهها که مراکز تجمع بزرگی هستند تمام مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار دارند چون انتظار افزایش موارد ابتلا وجود دارد.

وی افزود: آموزش های لازم  به این  مراکز داده شده است و تدابیر لازم توسط مسئولان دانشگاهها و مدارس انجام می شود تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، عملیات جداسازی صورت گیرد.

بختیاری نیا ادامه داد: بعد از مراسم اربعین و بازگشت زائران افت و خیزی را در مورد وضعیت کرونا در استان تجربه نکردیم.

رییس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: مراقبت های سندرمیک در مرز چذابه توسط نیروهای دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شد و درمان های اولیه برای موارد شناسایی شده صورت گرفت.

وی به مردم توصیه کرد: زنجیره واکسیناسیون خود را تکمیل کنند چون واکسن به میزان کافی در مراکز موجود است و از ابتلای شدید، بستری شدن و مرگ و میر پیشگیری می کند.

بختیاری نیا اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته اما در بازدید از مراکز پرتجمعی مانند دانشگاه ها و مدارس پروتکل ها تا حد زیادی رعایت می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار