شهردار اهواز در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان: امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مهر 1401 | 08:23 ق.ظ
شهردار اهواز در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان: امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است ظهر یکشنبه ۱۷ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه اعضای شورای شهر و مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهراداری اهواز همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی استان با سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد. شهردار اهواز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی […]

ظهر یکشنبه ۱۷ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه اعضای شورای شهر و مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهراداری اهواز همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی استان با سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

شهردار اهواز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: این نامگذاریها بهانه ایست برای پاسداست دلاوریها و رشادتهای سنگرداران همیشه بیدار که به برکت حضورشان در کنار سایر قوای مسلح کشورمان امنیت در ایران اسلامی تحقق پیدا کرده است.

رضا امینی افزود: امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است چرا که در همه عرصه ها در کنار مردم و همراه آنان است و بحمدالله با تدابیر حضرت آقا هم در ایجاد ساختار و هم در گزینش ها که هوشمندانه و عالمانه صورت گرفته در همین اتفاقات اخیر برقراری نظم و آرامش در جامعه به خوبی بیش از پیش نمایان شده است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود: امروز با هرتهدیدی علیه کشور قدر و منزلت خادمان صدیق نیروی انتظامی برای مردم بیشتر از قبل نمایان می شود و همین تلاشهای بی شائبه پلیس در برقراری امنیت و آرامش در جای جای کشورموجب برانگیخته شدن خشم دشمن شده و هراز گاهی دشمن  به بهانه ای سعی دارد این فضای امن و آرام را مخدوش کند.

شهردار اهواز در ادامه نیز عملکرد پلیس در وقایع اخیر را موفق ذکر کرد و گفت: مردم پیکره نظام را یک پیکره ی واحد و پیوسته می دانند و بین اعضای حکومت تفاوت و تمایزی قائل نیستند بنابراین خطوط جغرافیای اداری صرفا برای کیفیت بهتر خدمات است.

امینی افزود: خوشبختانه در اتفاقات اخیر در خوزستان بر خلاف موارد قبل خسارتها و تهدیدهای کمتری را شاهد بودیم و این مدیریت بحران اخیر مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی است که توانست توطئه دشمن را خنثی  و به طور کامل آنان را مایوس کند.

وی درپایان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص خوزستان و دلاوریهای شهید علی هاشمی عنوان کرد: شهید علی هاشمی هم افتخاری برای خوزستان و ایران است هم سنگربانی برای جمهوری اسلامی و خدارا شاکریم که خادم مردم فهیم این خطه هستیم.

گفتنی است در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای لوح یادبود سردار دلها از فرماندهی انتظامی استان و مجموعه انتظامی در جهت حفظ نظم در استان تقدیر و تشکر کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار