شناسایی انبار تهیه و تولید اقلام خوراکی تقلبی در آبادان

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 مهر 1401 | 11:56 ق.ظ
شناسایی انبار تهیه و تولید اقلام خوراکی تقلبی در آبادان فرمانده انتظامی آبادان از کشف شناسایی انبار تهیه و تولید اقلام خوراکی تقلبی و غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه در یک انبار به صورت غیرمجاز اقلام خوراکی غیربهداشتی (شربت) تهیه و به فروش می‌رسد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. […]

فرمانده انتظامی آبادان از کشف شناسایی انبار تهیه و تولید اقلام خوراکی تقلبی و غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه در یک انبار به صورت غیرمجاز اقلام خوراکی غیربهداشتی (شربت) تهیه و به فروش می‌رسد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی مرجع قضائی در حضور نماینده شبکه بهداشت انبار مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد صاحب انبار با خرید برچسب‌های تقلبی و شیشه‌های خالی اقدام به تهیه و تولید شربت کرده و پس از بسته‌بندی آن‌ها را در بازار به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازدید به عمل آمده تعداد ۴ هزار شربت خوراکی غیربهداشتی دست‌ساز و بیش از ۳ هزار برچسب کشف شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه این انبار مهر و موم شد، افزود: پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار