اولین کارگاه آموزشی PLC زیمنس در سد و نیروگاه کارون۳ برگزارشد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مهر 1401 | 11:03 ق.ظ
اولین کارگاه آموزشی PLC زیمنس در سد و نیروگاه کارون۳ برگزارشد مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳ از برگزاری اولین کارگاه مقدماتی PLC زیمنس با استفاده از دستگاه سیمولاتور آموزشی ساخته شده در این سد خبرداد.

سید حمید صالحی تشریح کرد: اولین کارگاه آموزشی PLC  زیمنس توسط پرسنل متخصص داخلی با هدف بروز رسانی اطلاعات اتوماسیون صنعتی و ارتقای سطح دانش علمی و فنی پرسنل جهت سهولت در عیب یابی و تعمیرات در سطح مقدماتی به صورت تئوری و عملی در این شرکت برگزار گردیدکه مورد استقبال پرسنل قرار گرفت .

صالحی خاطرنشان کرد: آشنایی با سخت افزار PLC و تنظیم پارامترهای آن، آشنایی با نرم افزار برنامه نویسی، برنامه نویسی خطی و پردازش سیگنال های آنالوگ مهمترین سر فصل های این کارگاه آموزشی بود که بوسیله سیمولاتور آموزشی PLC SIEMENS  نیروگاه پیاده سازی گردید.

گفتنی است با برگزاری این کارگاه، هزینه های آموزشی اتوماسیون صنعتی PLC SIEMENS در این مجموعه به صفر رسیده است و سد و نیروگاه کارون ۳ آمادگی دارد تا ضمن برگزاری کارگاه آموزشی برای سایر نیروگاه ها و مراکز صنعتی، تجارب و اطلاعات خود را در جهت پیشرفت هر چه بیشتر مجموعه های نیروگاهی به اشتراک بگذارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار