حرکت جهادی و مدیریت انقلابی راه برون رفت از مشکلات در صنعت نفت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مهر 1401 | 08:30 ق.ظ
حرکت جهادی و مدیریت انقلابی راه برون رفت از مشکلات در صنعت نفت سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب: حرکت جهادی و مدیریت انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات است. سعید آتش بار در بازدید از مجتمع تفکیک شماره یک پارسی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در جمع کارکنان عملیاتی نفت گفت: امروز شاهد مدیریت انقلابی در صنعت نفت هستیم و همین نگاه […]

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب: حرکت جهادی و مدیریت انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

سعید آتش بار در بازدید از مجتمع تفکیک شماره یک پارسی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در جمع کارکنان عملیاتی نفت گفت: امروز شاهد مدیریت انقلابی در صنعت نفت هستیم و همین نگاه و حرکت جهادی کارکنان موجب افزایش تولید شده است.

آتش‌بار که به نمایندگی از مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در بخش های مختلف تاسیسات نفتی حضور یافته بود ضمن رساندن پیام مهندس دانشی و تقدیر و تشکر ایشان اظهار کرد: بی تردید افزایش تولید و مانور افزایش ۵۰۰ هزار بشکه ای که رییس جمهور محترم نیز از این اقدام کارکنان صنعت نفت تقدیر به عمل آوردند نشان از تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت است.

سرپرست روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: کارکنان صنعت در خط مقدم اقتصاد کشور حضور دارند و به همین جهت در دولت سیزدهم و وزیر محترم نفت نگاه ویژه ای به منابع انسانی در صنعت نفت دارند.

آتش بار با بیان اینکه صنعت نفت نگاه ویژه ای به مسئولت اجتماعی دارد و به همین جهت مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب این مهم را در دستور کار خود و مدیران مناطق قرار داده است.

سرپرست روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: خرید اقلام مختلف مهمان‌سراها از شهرهای پیرامون خود موجب تقویت بازار و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد و این اولویت اصلی است که باید اجرا شود .

وی ضمن بازدید از محل استراحت کارکنان از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.

بر اساس این گزارش سرپرست روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه با حضور در شهرستان لیکک از شهرهای همجوار صنعت نفت حضور یافت.

وی در جمع گروه های جهادی شهرستان لیکک گفت:  با حمایت های مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به دنبال سند پیوست های فرهنگی در صنعت نفت هستیم و سند با همت شما گروه های جهادی در شهرهای همجوار تاسیسات نفتی می تواند گره گشا بسیاری از مشکلات در شهرهای محروم باشد .

آتش بار خاطرنشان کرد: گروه های جهادی باید مشکلات منطقه را با راهکارهای آن در ارایه دهند تا بتوانیم در پیوست های فرهنگی در صنعت نفت کارهای بزرگی در خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار انجام دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار