آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید موزه نفت مسجدسلیمان برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 23 مهر 1401 | 08:46 ق.ظ
آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید موزه نفت مسجدسلیمان برگزار شد این مراسم با حضور علیرضا هیهاوند مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد. مهندس علیرضا هیهاوند طی سخنانی در این جلسه با مهم برشمردن ثبت وقایع و رویدادهای صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان […]

این مراسم با حضور علیرضا هیهاوند مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

مهندس علیرضا هیهاوند طی سخنانی در این جلسه با مهم برشمردن ثبت وقایع و رویدادهای صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان و نقش آن در تحولات آتی حوزه های فرهنگی، اجتماعی منطقه ضمن تشکر از زحمات چندین ساله ابوذر شجاعی برجوئی، فرید کاوش را به این سمت منصوب و معرفی نمود.

 

سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب نیز طی سخنانی با تأکید بر اینکه موزه جزو داشته ها و سرمایه های صنعتی و فرهنگی مسجدسلیمان است که میراث یک صنعت با اصالت و قدیمی را روایت می کند و به تصویر می کشد اظهار داشت: با توجه به حضور پرسنل قدیمی و افرادی که دهه ها از عمر خودشان را در این صنعت سپری کرده یا با آن تعامل داشته اند، می بایست مرکز جمع آوری و تدوین تاریخ شفاهی ذیل موزه ها ایجاد و شروع به کار نماید.

لازم به ذکر است فرید کاوش مسئول جدید موزه نفت مسجدسلیمان، متولد ۱۳۶۰ و با ۲۱ سال سابقه کار در صنعت نفت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته مهندسی نفت و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد .

خدمت در پتروشیمی های شیراز، اراک ، مارون و بندر امام ماهشهر، مدیریت امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیریت عملیات، مدیریت فنی و روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله مشاغل و سوابق خدمتی وی می باشد.

رابط و مسئول پیگیری موزه نفت مسجدسلیمان در ستاد مناطق نفت خیز جنوب در سالهای ۹۲ و ۹۳ ، عضو تیم اجرایی طرح موزه نفت مسجدسلیمان در سال های ۹۸ تا ۹۹، رییس و عضو هیأت مدیره انجمن دوست داران میراث فرهنگی مسجدسلیمان،- راهنمای گروه های مختلف تخصصی بازدید کننده از میراث صنعتی مسجدسلیمان از دیگر سمت ها و مسئولیت های مرتبط ایشان با موزه و میراث فرهنگی می باشد. ضمن آنکه وی هم اکنون در حال گذراندن دوره جامع راهنمای فرهنگی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار