بازدید شهردار اهواز از محل یادمان شهدای گمنام پارک صباغان

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مهر 1401 | 09:54 ق.ظ
بازدید شهردار اهواز از محل یادمان شهدای گمنام پارک صباغان عصر یکشنبه ۲۴ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، خانچی معاون عمرانی استاندار و موسی پور قائم مقام شهردار اهواز از محل ساخت یادمان شهدای گمنام پارک صباغان بازدید کرد. برپایه این گزارش، امینی شهردار اهواز با بیان اینکه کار ساخت این یادمان […]

عصر یکشنبه ۲۴ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، خانچی معاون عمرانی استاندار و موسی پور قائم مقام شهردار اهواز از محل ساخت یادمان شهدای گمنام پارک صباغان بازدید کرد.

برپایه این گزارش، امینی شهردار اهواز با بیان اینکه کار ساخت این یادمان که توسط شهرداری صورت گرفته و رو به اتمام است و همه دستگاه ها باید در تکمیل این مکان فرهنگی مساعدت داشته باشند اظهار کرد: یادمان های شهدا تداعی کننده کسانی است که زمانی تمام هستی خود را با اخلاص تمام تقدیم این مردم و نظام کردند و امیدواریم با بهره برداری از این مکان ها و تبدیل آنها به مرکزی فرهنگی و معنوی بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و اخلاق گامی برداریم.

امینی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید نمایان شود و این کار تنها با ساخت یادمان شهدا امکان پذیر است.

وی فراهم کردن بسترهای لازم برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و بر نهادینه کردن این امر در جامعه تاکید داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار