تداوم روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مهر 1401 | 11:01 ق.ظ
تداوم روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خوزستان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تداوم روند کاهشی قیمت مرغ کشتار روز در بازار خوزستان خبر داد و گفت: توزیع مرغ منجمد در بازار استان علت این مساله است. علی رحم کریمی ، اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد در بازار با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان اثرگذاری […]

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تداوم روند کاهشی قیمت مرغ کشتار روز در بازار خوزستان خبر داد و گفت: توزیع مرغ منجمد در بازار استان علت این مساله است.

علی رحم کریمی ، اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد در بازار با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان اثرگذاری بسیار خوبی در تعدیل قیمت مرغ کشتار روز در بازار داشته است.

وی افزود: از هفته گذشته با توجه به ادامه داشتن توزیع مرغ منجمد در بازار، روند کاهشی قیمت مرغ کشتار روز تداوم دارد و امیدواریم این روند به شکلی ادامه داشته باشد تا قیمت مرغ کشتار روز به نرخ مصوب آن که هرکیلوگرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، برسد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با تاکید بر روند بازرسی از بازار گفت: علی رغم همه برخوردهای قانونی و بازرسی‌های انجام شده از سطح بازار همچنان شاهد تخلفاتی در بحث گران فروشی مرغ در بازار خوزستان هستیم.

کریمی عنوان کرد: در توزیع مرغ منجمد در بازار استان هیچ محدودیتی وجود ندارد و وضعیت ذخایر سردخانه‌ای استان در این خصوص بسیار مطلوب است و از این رو تا زمانی که نیاز باشد برای کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار و تامین نیاز مردم به مرغ، روند توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بحث تامین مرغ در بازار استان وجود ندارد و فقط مساله‌ای که وجود دارد بالا بودن نرخ مرغ کشتار روز در مقایسه با نرخ مصوب آن است که این مساله نیز در همه کشور تقریبا به همین شکل است زیرا مرغداران به واسطه مشکلاتی که در بحث تامین نهاده‌های دامی و قیمت آن دارند نرخ مرغ را بالاتر از آنچه مصوبه کشوری است عرضه می‌کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار