انهدام باند حفاری غیرمجاز در اندیکا

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مهر 1401 | 08:33 ق.ظ
انهدام باند حفاری غیرمجاز در اندیکا فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب بدون مجوز از یک باند حفاری و دستگیری سه فرد در این خصوص در شهرستان اندیکا خبر داد.

سرهنگ رامین مکناوی بیان کرد: براساس گزارش مسوول پایگاه حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اندیکا و در راستای تعامل سازنده با سایر یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی، به‌دنبال اخبار واصل از منابع و مخبران محلی مبنی بر تردد سه فرد مشکوک در بخش چلو، ماموران گشت یگان حفاظت محیط‌زیست نسبت به ایست بازرسی در خروجی منطقه اقدام کردند.
او ادامه داد: هنگام بازرسی از خودروی این افراد، یک دستگاه فلزیاب همراه متعلقات آن کشف و ضبط و تعداد سه نفر با هویت معلوم نیز دستگیر و خودرود نیز توقیف شد.
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان فرمانده با بیان اینکه متهمان به همراه کشفیات تحویل مقامات قضایی شدند افزود: اداره میراث‌فرهنگی اندیکا به‌عنوان متولی میراث‌فرهنگی، از نامبردگان شکواییه‌ای تنظیم کرده که در حال بررسی است.
وی از شهروندان خواست تا برای حفظ و صیانت از آثار تاریخی خوزستان در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک، مراتب را با شماره ۰۶۱۳۵۵۳۰۳۴۴ به فرماندهی یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان و یا با شماره تلفن ۱۱۰ به ناجا اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار