صدور مجوز نانوایی در خوزستان منوط به نصب دستگاه جدید پخت نان است

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مهر 1401 | 08:28 ق.ظ
صدور مجوز نانوایی در خوزستان منوط به نصب دستگاه جدید پخت نان است مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: صدور مجوز برای ایجاد واحدهای نانوایی جدید منوط به نصب دستگاه‌های جدید پخت نان است.

سعید حسینی نژاد دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی گندم آرد و نان استان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: پیگیری لازم برای ایجاد یکصد واحد نانوایی جدید در اهواز در دست انجام است تا مردم آسان تر نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با تاکید بر لزوم بالا بردن کیفیت نان در سطح نانوایی های اهواز گفت: اداره کل غله و اتحادیه  نانوایان اهواز با همکاری هم نسبت به ارائه طرحی برای بهبود کیفیت نان اقدام نمایند.
 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از اداره کل غله استان نیز خواست نسبت به تامین و ارسال یکهزار و ۵۰۰ کیسه آرد  به منطقه احمد فداله دزفول پیرو مصوبه سفر رییس جمهور اقدام نماید.
  حسینی نژاد در ادامه از اتحادیه خبازی های اهواز خواست لیست واحدهای خبازی بدون مجوز را در اسرع وقت به سازمان جهاد کشاورزی ارایه کند.
وی گفت: جانمایی و پراکنش واحدهای نانوایی جدید با در نظر گرفتن نیاز مناطق و بر اساس جمعیت با هدف توزیع عادلانه و دسترسی آسان شهروندان اهوازی به نان یارانه‌ای صورت می پذیرد.

حدود ۵۰۰ واحد نانوایی در اهواز وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار