فرسودگی نیمی از آمبولانس‌های اورژانس خوزستان / نیاز به ۱۰۰ دستگاه آمبولانس

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مهر 1401 | 10:54 ق.ظ
فرسودگی نیمی از آمبولانس‌های اورژانس خوزستان / نیاز به ۱۰۰ دستگاه آمبولانس معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پایان رسیدن عمر آمبولانس‌های این اورژانس، گفت: ۴۵ درصد از آمبولانس‌های این مرکز فرسوده هستند. صادق آزادمنش، اظهار کرد: در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حدود ۲۳۰ آمبولانس وجود دارد که به دلیل اینکه سال‌های زیادی است که […]

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پایان رسیدن عمر آمبولانس‌های این اورژانس، گفت: ۴۵ درصد از آمبولانس‌های این مرکز فرسوده هستند.

صادق آزادمنش، اظهار کرد: در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حدود ۲۳۰ آمبولانس وجود دارد که به دلیل اینکه سال‌های زیادی است که به سیستم اورژانس، آمولانس جدید تزریق نشده است، بسیاری از این آمبولانس‌ها فرسوده شده‌اند.

وی افزود: به منظور بهبود این شرایط، اورژانس خوزستان تعمیرگاه بازسازی آمبولانس را در اهواز راه‌اندازی کرده و ۲۰ آمبولانس با دانش بومی استان خوزستان تعمیر شده و حتی کابین‌های عقب آمبولانس کاملا بازسازی شده‌اند و به زودی این آمبولانس‌ها به چرخه ارائه خدمت افزوده خواهند شد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۷۰ درصد از آمبولانس‌های فعلی فرسوده بودند که با تزریق این آمبولانس‌ها این رقم به ۴۵ درصد می‌رسد.

آزادمنش بیان کرد: در حال حاضر همه آمبولانس‌ها در حال نزدیک شدن به پایان عمر استاندارد هستند و با توجه به وضعیت کنونی مجبور هستیم از این آمبولانس‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اعمال تحریم‌ها در نداشتن امکان بازسازی آمبولانس‌ها و تامین قطعات مورد نیاز، بسیار تاثیر داشته است اما تلاش بر این است با تعمیر، آمبولانس‌های بیشتری به چرخه ارائه خدمت افزوده شود.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه پایان عمر مفید بسیاری از آمبولانس‌ها رسیده و از عمر مفید بسیاری از آمبولانس‌ها هم گذشته است، به حدود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس نیاز داریم.

آزادمنش عنوان کرد: همه تلاش بر این است که نقصی در ارائه خدمت به شهروندان ایجاد نشود و سعی می‌شود خرابی آمبولانس‌ها به موقع رفع شود.   


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار