واحد کنترل کیفیت آبان بسپار توسعه نمونه کشوری شد/ معاون اول رییس جمهور از مدیرعامل توسعه نیشکر تقدیر کرد/دکتر ناصری: محصولات نیشکری از استانداردهای جهانی برخوردارند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مهر 1401 | 12:40 ب.ظ
واحد کنترل کیفیت آبان بسپار توسعه نمونه کشوری شد/ معاون اول رییس جمهور از مدیرعامل توسعه نیشکر تقدیر کرد/دکتر ناصری: محصولات نیشکری از استانداردهای جهانی برخوردارند شرکت آبان بسپار توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر در همایش ملی استاندارد به عنوان واحد تولیدی نمونه کشوری در حوزه استاندارد معرفی شد.

در این همایش که  یکشنبه (۲۴ مهرماه) با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری ایران برگزار شد، با اهدای تندیس و لوح تقدیر، از تلاش‌های مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران شرکت آبان‌بسپار در کسب رتبه برتر در حوزه استاندارد، قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، برای سومین سال است که واحد کنترل کیفیت آبان بسپار توسعه بر اساس ارزیابی عملکرد کیفی کلیه صنایع و واحدهای تولیدی فعال در سطح کشور به عنوان واحد کنترل کیفیت نمونه شناخته می‌شود.

اخیراً نیز واحد کنترل کیفیت این شرکت در بخش استانی خوش درخشیده و در رکوردی کم‌نظیر، برای پنجمین سال پیاپی توانسته عنوان واحد کنترل کیفیت نمونه استان خوزستان را از آنِ خود کند.

رعایت استانداردهای جهانی در تولید محصولات نیشکری

در حاشیه این همایش، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از استاندارد بالای محصولات نیشکری خبر داد و تاکید کرد، محصولات تولیدی این صنعت با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای معتبر جهانی تولید می‌شود.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، تولیدات بتنی و محصولات متنوع پلیمری آبان بسپار توسعه، شکرهای طعم‌دار، شکر دارویی، شکر قهوه‌ای، ام.دی.اف، الکل طبی، خمیرمایه و…. در ردیف محصولات باکیفیت و برخوردار از استاندارد جهانی قرار دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه آبان بسپار توسعه شرکتی فعال بر پایه تخصص و دانش است، از مدیران این شرکت در کسب عنوان واحد نمونه کشوری قدردانی کرد.
این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ دار دوجداره و لوله تک جداره و همچنین اولین دریافت کننده نشان استاندارد ملی در سطح کشور است.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت کیفیت در ارایه محصولات، خدمات و کسب رضایتمندی مشتریان، شرکت آبان بسپار توسعه در بخش کنترل کیفیت، مجهز به آزمایشگاه فراگیر است و در مراحل مختلف، از مواد اولیه تا محصولات نهایی، همواره تحت کنترل اولیه، نهایی و آزمون قرار می‌گیرند.

استانداردسازی، روان سازی و بهسازی خدمات و تولیدات

در این همایش، معاون اول رییس جمهور بر بروزرسانی استانداردهای سازمان ملی استاندارد تاکید کرد و بیان داشت، رویکرد دولت سیزدهم استانداردسازی، روان سازی و بهسازی خدمات و تولیدات است که سازمان ملی استاندارد نقشی مهم و اساسی در این زمینه دارد.

دکتر محمد مخبر دزفولی با بیان اینکه دولت مردمی حساسیت و انتظار ویژه ای از نحوه عملکرد سازمان‌های ملی استاندارد و ملی بهره وری دارد، گفت: عدم رعایت برخی استانداردها در تولیدات داخلی به نارضایتی مردم از این محصولات منجر شده است و در عین حال برخی انحصارات و تساهل و تسامح‌ها با برخی تولیدکنندگان داخلی به این وضعیت دامن زده است.

در پایان مراسم، معاون اول رییس جمهور با اهدای لوحی به واحدهای تولیدی نمونه سال ۱۴۰۱ از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی کرد.

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهندس کیانی مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه، دکتر آلبوناصر مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و گودرزی مدیر واحد کنترل کیفیت آبان بسپار توسعه در همایش ملی استاندارد حضور یافتند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار