پایین بودن سرانه پستی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 30 مهر 1401 | 08:57 ق.ظ
پایین بودن سرانه پستی در خوزستان سرانه پستی هر شخص در خوزستان ۳.۸ مرسوله در سال است که بیانگر نفوذ کم پست در زندگی مردم است.

مدیرکل پست خوزستان ، با اشاره به سرانه پایین پستی به ازای هر شخص اظهار کرد: سرانه پستی هر خوزستانی ۳.۸ مرسوله در سال است و این آمار نشان‌دهنده نفوذ بسیار پایین پست در زندگی مردم است و باید برای ارتقاء این مساله تلاش کرد.

مهران حموله با بیان اینکه میانگین سرانه پست در کشور به ازای هر نفر ۳.۳ مرسوله در سال است، افزود: سرانه پایین پستی در خوزستان و کشور در شان پست جمهوری اسلامی ایران نیست و باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود تا ضریب نفوذ پست در زندگی مردم افزایش یابد.

مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: در کشور‌های پیشرفته دنیا ضریب نفوذ پست به ازای هر نفر در سال بیش از ۸۰۰ مرسوله به ازای یک نفر است که بیانگر جایگاه ویژه پست در زندگی مردم است، اما برخی از موازی‌کاری‌ها باعث شده تا ضریب نفوذ پست در ایران و استان خوزستان پایین باشد.

حموله عنوان کرد: در ایران به دلیل وجود برخی قوانین و موازی‌کاری‌ها سرانه پستی هر نفر بسیار پایین آمده و باید اقداماتی در خصوص اصلاح این مساله انجام شود و دیگر دستگاه‌های اجرایی موازی کاری نکنند و فعالیت‌های خود در چارچوب خدمات پستی را به پست بسپارند.

وی افزود: انتظار داریم تا همه دستگاه‌های اجرایی که اقداماتی مشابه فعالیت‌های پستی انجام می‌دهند، خدمات خود را در بستر پست به مردم ارائه کنند، زیرا پست برای همین کار تشکیل شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: امیدواریم با هماهنگی‌ها و اقداماتی که انجام می‌شود سرانه مرسوله‌های پستی به ازای هر نفر در طول سال افزایش یابد و زیرساخت‌های پست نیز متناسب با این مهم ارتقا پیدا کند و همه ترافیک پستی به سمت پست هدایت شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار