انجام بیش از ۸۰۰ عملیات امداد ونجات در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 آبان 1401 | 11:20 ق.ظ
انجام بیش از ۸۰۰ عملیات امداد ونجات در خوزستان سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام بیش از ۸۰۰ عملیات امدادی توسط هلال احمر خوزستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

امیرعباس نجفی با اعلام خبر انجام بیش از ۸۰۰ عملیات امداد ونجات از ابتدای سال تاکنون، گفت: به همت نجاتگران این جمعیت ۸۲۸ عملیات امدادی انجام شده که در مجموع ۴ هزار ۳۰۷ امدادگر و نجاتگر در آن مشارکت داشته اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به تعداد قابل توجه نجات یافتگان در ۵۴ عملیات رها سازی، افزود: خوشبختانه ۶۴۵ مصدوم در حوادث جاده ای، حضوری، مناسبتی و دریایی با تلاش این عزیزان در صحنه نجات یافته اند.

او ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی امدادگران بیان کرد: بالاترین سهم حادثه دیدگان را خدمات مناسبتی با ۳۶ هزار و ۷۰۴ به خود اختصاص داده و در حوادث جاده‌ای ۶۶۲ نفر، خدمات حضوری ۷ هزار و ۶۵۳ نفر، دریایی ۱۱۷ نفر، ریزش آوار ۳۸ نفر، سیل و آبگرفتگی ۴ هزار و ۱۵ نفر، زلزله ۱ نفر، شهری ۱۵۷ نفر، صنعتی ۳ نفر و کوهستان ۹۲ نفر حادثه دیده اند.

نجفی با اشاره به امدادرسانی‌های هوایی و انجام ۹ سورتی پرواز اظهار کرد: ۵۰ بسته غذایی در این عملیات‌ها نیز در اختیار متأثرین از حوادث طبیعی قرار گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد:با آغاز فصل زمستان و احتمال بروز حوادث ناشی از برودت هوا امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان آماده هستند تا هنگام بروز حادثه در کوتاه‌ترین زمان به ارائه خدمت بپردازند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار