دیدار صمیمانه مدیرعامل با جمعی از کارکنان بخش فولادسازی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 آبان 1401 | 09:12 ق.ظ
دیدار صمیمانه مدیرعامل با جمعی از کارکنان بخش فولادسازی امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، محمود لندی و عباسعلی تقوی معاونان بهره برداری و منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان از اتاق ‌های کنترل بیلت، کوره ۶ و کوره نسوز، بازدید نمود و با کارکنان آن‌ واحدها به گفتگو […]

امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، محمود لندی و عباسعلی تقوی معاونان بهره برداری و منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان از اتاق ‌های کنترل بیلت، کوره ۶ و کوره نسوز، بازدید نمود و با کارکنان آن‌ واحدها به گفتگو نشست.

 همچنین، کارکنان نیز با تبریک انتخاب این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه کشور، درخواست‌های خود را با مدیرعامل شرکت درمیان گذاشتند.

امین ابراهیمی مدیر عامل فولاد خوزستان گفت:مشکلات و چالش‌های شرکت باید با همیاری و کمک کارکنان شرکت فولاد خورستان انجام شود. طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت، نسبت به دیگر شرکت های فولادی جلوتر می‌باشد. تا زمانی که در شرکت باشم، مدافع منافع کارکنان خواهم بود.

ابراهیمی افزود: کارکنان شرکت، هرگونه پیشنهادی در راستای بهبود معیشت کارکنان دارند، در سامانه ارتباط با مدیرعامل در پرتال شخصی بیان نمایند.

مدیرعامل فولاد خوزستان، به صورت سرزده چگونگی توزیع غذا در واحدهای صنعتی و کیفیت پخت آن‌ را بررسی نمود.

گفتنی است، دیدار یادشده ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ در بخش فولادسازی انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار