شماره ششم فصلنامه «شهد» منتشر شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 آبان 1401 | 09:05 ق.ظ
شماره ششم فصلنامه «شهد» منتشر شد شماره ششم فصلنامه «شهد» نشریه داخلی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی منتشر شد.

«برکت ایمنی در صنعت پُربرکت» تیتر نخست این نشریه است که در پرونده‌ای ویژه، به موضوع «ایمنی در صنعت نیشکر» پرداخته شده است.

در این شماره از نشریه، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مصاحبه‌ای به تشریح دستاوردهای صنعت نیشکر پرداخته و با اشاره به ظرفیت‌های این صنعت، چشم‌انداز و مسیر پیش‌روی آن را روشن ارزیابی کرده است. 

«چرا شعار اول ایمنی، بعد کار، اشتباه است؟» عنوان سرمقاله فصلنامه شهد به قلم دکتر ولید آلبوناصر است. در بخش‌هایی از این مطلب آمده است: تجربه ثابت کرده که ایمنی با شعار دادن ثمری نخواهد داشت و باید به آن عمل شود؛ بنابراین این شعار «اول ایمنی، بعد کار» اشتباه است زیرا لحظه به لحظه باید به ایمنی توجه داشت و در واقع، ایمنی توام با کار باید باشد.

«اینجا همه قدم‌ها للحسین است»، «پایی که در مزارع نیشکر جا ماند»، «وضعیت قابل قبول هفت‌تپه در پیشگیری و مقابله با حوادث»، «شیرین مثل شکر»، «توسعه نیشکر؛ تجلی ما می‌توانیم» و… از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

«زنگ احداث چهاردهمین مدرسه نیشکر» عنوان مصاحبه با مهندس علی مدحجاوی مشاور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر است. در این مصاحبه به اقدامات صنعت نیشکر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره و گام‌های این صنعت در این مسیر به تصویر کشیده شده است.

خیز نیشکر برای بی‌نیازی از واردات شکر از دیگر موضوعات نشریه شهد است که مدیرعامل شرکت بازرگانی نیشکر مطرح و تاکید کرده است که «واردات شکر در شرایط فعلی توجیه اقتصادی ندارد».

فصلنامه داخلی شهد به صاحب امتیازی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرمسئولی دکتر ولید آلبوناصر به صورت فصلنامه به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار