برخورد تعزیراتی با گرانفروشان مرغ در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 7 آبان 1401 | 11:58 ق.ظ
برخورد تعزیراتی با گرانفروشان مرغ در بازار خوزستان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به افزایش قیمت مرغ کشتار روز به ۶۳ هزار تومان گفت: افزایش قیمت مصوب مرغ کشتار روز باعث شده تا قیمت فروش مرغ در بازار در مقایسه با گذشته به قیمت مصوب نزدیک‌تر شود. علی‌رحم کریمی، با اشاره به افزایش قیمت مصوب مرغ […]

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به افزایش قیمت مرغ کشتار روز به ۶۳ هزار تومان گفت: افزایش قیمت مصوب مرغ کشتار روز باعث شده تا قیمت فروش مرغ در بازار در مقایسه با گذشته به قیمت مصوب نزدیک‌تر شود.

علی‌رحم کریمی، با اشاره به افزایش قیمت مصوب مرغ کشتار روز اظهارکرد: براساس اعلام ستاد تنظیم بازار در حال حاضر قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز به صورت مصوب ۶۳ هزار تومان است و از این پس بازرسی از واحدهای فروش نیز بر مبنای همین قیمت مصوب انجام می‌شود.

وی افزود: پیش از این قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان بود و این قیمت مبنای برخوردهای تعزیراتی بود اما اکنون براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و به دلیل افزایش هزینه‌های تولید مرغ و جهت استمرار تولید آن، قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز به ۶۳ هزار تومان رسیده است و هرگونه افزایش قیمتی خارج از این قیمت، مشمول برخورد تعزیراتی خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افزایش قیمت مصوب مرغ کشتار روز باعث شده تا قیمت فروش مرغ در بازار در مقایسه با گذشته به قیمت مصوب نزدیک‌تر شود و به نوعی شاهد کاهش اختلاف قیمت مصوب و فروش در بازار هستیم.

کریمی با تاکید بر روند بازرسی از بازار خوزستان عنوان کرد: روند بازرسی از زنجیره تولید تا فروش مرغ کشتار روز در خوزستان بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد و با متخلفانی که مرغ کشتار روز را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در بازار عرضه کنند، برخورد تعزیراتی خواهد شد و برای آن‌ها پرونده تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش قیمت نرخ مصوب مرغ کشتار روز در بازار کمتر شاهد گران فروشی باشیم و فروشندگان به مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشور به خوبی عمل کنند. در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهیم کرد و برای آن‌ها جرائمی در نظر خواهیم گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار