حمایت‌ همه جانبه شرکت مناطق‌نفت‌خیز جنوب از تیم نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: شنبه 7 آبان 1401 | 08:24 ق.ظ
حمایت‌ همه جانبه شرکت مناطق‌نفت‌خیز جنوب از تیم نفت مسجدسلیمان مدیرعامل و تعدادی از مدیران عالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین تعدادی از مسئولان استانی در فضایی صمیمی با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حمایت‌ همه جانبه شرکت مناطق‌نفت‌خیز جنوب از تیم نفت مسجدسلیمان

 

مدیرعامل و تعدادی از مدیران عالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین تعدادی از مسئولان استانی در فضایی صمیمی با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

 علی‌رضا دانشی مدیر عامل، جمعی از مدیران عالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین محمد خانچی معاون استاندار خوزستان، ظهر امروز پنج‌شنبه، با حضور در مجتمع رفاهی منطقه نیوساید، با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در ابتدای این مراسم هدایت یزدی مدیر عامل تیم نفت مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم به مدیران عالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین معاون استاندار خوزستان، از حمایت‌های اخیر آنان تشکر و ابزار امیدواری کرد که با تلاش اعضای تیم بتوان آینده‌ای درخشان برای فوتبال استان رقم زد.

 

در ادامه این دیدار مهندس دانشی ضمن عرض خداقوت به اعضای تیم، بازیکنان فوتبال را نوعی منبع انرژی خواند که باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه هستند و فوتبال را بزرگترین نمایشنامه بشری خواند و اظهار داشت: فوتبال همانند یک نمایشنامه تئاتر است که باید پیش از اجرا ساعت‌ها با سختکوشی و تمرین، آمادگی خود را افزایش داد اما با این تفاوت که در صحنه اجرا باید از خود ابتکار عمل داشت.

 

وی افزود: نتایج تیم نفت مسجدسلیمان در ابتدا فصل بسیار خیره کننده و شگفت آور بود و نوید از فرا رسیدن روزهای خوب برای استان و شهرستان محروم مسجدسلیمان داشت که باید با ابتکار عمل و تلاش مضاعف سعی کرد دوباره به آن شرایط بازگشت و بتوان نتایج امیدبخش گرفت.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به علاقه و محبوبیت تیم نفت مسجدسلیمان در میان مردم استان گفت: به عینه می‌توان میزان علاقه و محبوبیت تیم نفت مسجدسلیمان را در میان همه اقوام استان خوزستان و حتی دیگر استان‌های کشور را دید و این یک امتیاز بالایی برای این تیم فوتبال است که دارای پشتوانه مردمیست.

 

وی ضمن تاکید بر رفع مسائل تیم و بازیکنان ادامه داد: با تلاش و کوشش فراوان و عظم جدی باید نتایج خوبی در ادامه نیم فصل گرفت تا در نیم‌فصل دوم ضمن فراموشی نتایج ضعیف اخیر، آنچه در شأن مردم مسجدسلیمان و تیم فوتبال این شهر است کسب کرد.

 

در ادامه محمد خانچی، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره با پویایی تیم نفت مسجدسلیمان و چالاکی بازیکنان آن اظهار داشت: این تیم از بازیکنان جوان، چالاک و از کادر فنی کاربلد و حرفه‌ای برخوردار است که حقیقتا می‌توان با حمایت‌های خوب و پشتیبانی تمام قد و همچنین با همت و تلاش بازیکنان، این تیم را در انتهای فصل جزو ۵ تیم برتر دید.

 

وی ادامه داد: در چند مدت اخیر شاهد آن هستیم که مجموعه نفت جهت حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان تلاش‌های خوبی انجام داده است و جای قدردانی دارد اما باید تا کسب نتیجه‌ای که در شأن تیم و مردم شهرستان مسجدسلیمان و مردم استان خوزستان است از پای ننشست.

 

در ادامه این نشست صفرعلی رئیسی مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، با اشاره به مسائل و مشکلات گذشته تیم نفت مسجدسلیمان و تلاش‌ها برای رفع آن‌ها گفت: وزارت نفت وزارتی غنی است که شرایط ضعیف امروز تیم نفت مسجدسلیمان به هیچ وجه نشان از ضعف مالی نیست بلکه برخی مسائل و قوانین دست و پا گیر که از گذشته و دولت سابق به یادگار مانده است، باعث این موضوع است.

 

وی افزود: وزارت نفت در دولت گذشته، مخالف تیم داری بود و بدنبال انحلال تمام تیم‌های نفتی از جمله نفت تهران، نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان بود که تیم تهرانی را منحل کرد اما به واسطه محبوبیت و ارقی که مردم شهرهای مسجدسلیمان و آبادان به تیم خودشان داشتند، خوشبختانه نتوانست به این مقصود ناروا برسد.

 

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به عظم جدی صنعت نفت بر تیم داری حرفه‌ای و حمایت از استعدادهای جوان استان گفت: با تلاش‌های مدیرعامل مناطق نفت‌خیز و همچنین موافقت‌های وزیر محترم و مدیرعامل شرکت ملی نفت، بخش اعظمی از مسائل و مباحث اخلال کننده در امر تیم داری، رفع شده‌اند و به زودی شاهد افزایش حمایت‌ها خواهیم بود.

 

وی با اشاره به دیدار سخت تیم نفت مسجدسلیمان در اصفهان با تیم ذوب آهن، بیان داشت: چشم تمام مردم استان خوزستان، به بازی فردا و کسب نتیجه خوب در مقابل تیم اصفهانی است که اگر این موضوع محقق شود و تیم نفت مسجدسلیمان با دست پر اصفهان را ترک کند، قطعا پاداشی ویژه در انتظار تیم فوتبال مسجدسلیمان است.

 

مهندس رئیسی با اشاره به دستور مدیر عامل مناطق نفت‌خیز در خصوص به کار گیری تمام ظرفیت صنعت نفت جنوب برای رفع مسائل تیم نفت مسجدسلیمان و حل مسائل آن، گفت: قطعاً با شایستگی و توانی که در بازیکنان تیم می‌بینیم و همچین افزایش حمایت‌ها از تیم در روزهای آینده، شاهد روزهایی خوب برای فوتبال استان خوزستان باشیم.

 

در ادامه نیز محمد رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت شرکت نفت جنوب در حمایت از فوتبال استان خوزستان گفت: حضور امروز مدیران عالی صنعت نفت جنوب و استان در جمع بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان باعث خرسندی است که نوید روزهای بهتری برای تیم خواهد بود که امیدواریم با این انرژی مثبتی که در این دیدار شکل گرفته است و همچنین تحقق وعده‌های مدیران نسبت به تیم تلاش بازیکنان در کنار حمایت مردم، روزهای خوبی برای مسجدسلیمان رقم بخورد.

 

وی افزود: ما هیچ گاه کار خودمان را به مشکلات گره نخواهیم زد و تمام تلاش بازیکنان تیم و کادرفنی در ثبت یک کارنامه خوب در پایان فصل و رسیدن به اهدافی است که در شأن مردم مسجدسلیمان و استان خوزستان باشد.

 

سپس در ادامه این مراسم بازیکنان تیم به بیان برخی مسائل و مشکلات خود پرداختند و نسبت به پرداخت معوقات مالی و توجه بیشتر به مشکلات مالی بازیکنان توسط مدیران تاکید کردند.

در انتهای این مراسم نیز با اهدای هدایا و لوح تقدیر به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، از تلاش آنان تقدیر به عمل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار