پیگیری آخرین وضعیت اجرای طرح جامع فاضلاب در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 آبان 1401 | 10:38 ق.ظ
پیگیری آخرین وضعیت اجرای طرح جامع فاضلاب در اهواز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح جامع فاضلاب در نقاط مختلف اهواز را تشریح کرد.

محمدرضا کرمی نژاد گفت: طرح جامع فاضلاب اهواز کاری زیرساختی و مشکل است و بخش عمده‌ای از کار‌های آن باقی مانده است و در تلاش هستیم تا قبل از آغاز بارندگی، طرح را به مرحله قابل قبولی برسانیم.

وی پیشرفت کنونی طرح فاضلاب را ۵۱ درصد اعلام کرد و افزود: درحال حاضر همه مناطق اهواز زیرپوشش اجرای این طرح هستند و رفع مشکل مناطقی که سال‌های قبل دچارآبگرفتگی می‌شدند، در دستور کار است.

کرمی نژاد می‌گوید: در این طرح علاوه بر کار‌های توسعه ای، کار‌های تعمیراتی نیز در حال انجام هستند، البته رفع نقاط ریزشی که مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند در اولویت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه ادامه داد: ضمن اینکه طرح‌های توسعه‌ای از سوی پیمانکاران و قرارگاه در حال اجرا هستند و برای عبور از فصل بارندگی‌ها آماده کرده ایم.

این مقام مسئول تعداد خیابان‌های باقیمانده در اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز را حدود ۳۹ خیابان با مجموع ۷ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا ۲ هفته آینده آسفالت و ترمیم خواهند شد.

به گفته کرمی نژاد؛ خیابان زکی زاده، خط کندرو جمهوری و خیابان‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ هفته آینده آسفالت می‌شوند، همچنین خیابان‌های سردار هاشمی و آریاشهر ۲ هفته آینده آسفالت خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار