ترمیم نشدن نوارهای حفاری اهواز در فصل بارندگی مشکل ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 آبان 1401 | 09:28 ق.ظ
ترمیم نشدن نوارهای حفاری اهواز در فصل بارندگی مشکل ایجاد می‌کند نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگران فصل بارش‌ها در اهواز و شهرستان کارون هستیم، گفت: حفاری‌های انجام‌شده برای اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون و عدم ترمیم و آسفالت این حفاری‌ها، در آغاز فصل بارش‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورد. سید کریم حسینی، ضمن اعلام […]

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگران فصل بارش‌ها در اهواز و شهرستان کارون هستیم، گفت: حفاری‌های انجام‌شده برای اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون و عدم ترمیم و آسفالت این حفاری‌ها، در آغاز فصل بارش‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورد.

سید کریم حسینی، ضمن اعلام نگرانی از وضعیت نیمه کاره پروژه‌های فاضلاب و عدم آسفالت نوارهای حفاری اظهار کرد: ما نگران فصل بارش‌ها در اهواز و شهرستان کارون هستیم زیرا اگر بارندگی آغاز شود شاهد وضعیت خوبی در شهر نخواهیم بود.

وی افزود: از حدود یک ماه گذشته هشدارهایی داده و پیگیری‌هایی انجام شده تا این وضعیت هرچه سریعتر سروسامان پیدا کند و مشکلات مربوط به آسفالت نوارهای حفاری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب اهواز و شهرستان کارون حل شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب شهرستان اهواز و کارون یک اقدام خوب بود که در آغاز کار نیز به خوبی اجرایی شد اما اکنون در میانه کار با کمبود اعتبارات مواجه شده و مشکلاتی را برای شهروندان در این شهرها به وجود آورده است.

حسینی عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها حفاری‌های بسیاری عظیمی در سطح شهرستان اهواز و کارون انجام شده اما بسیاری از این حفاری‌های انجام شده یا ترمیم نشده و یا پروژه آن‌ها به اتمام نرسیده است که این مساله در آغاز فصل بارش‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورد.

وی ادامه داد: این هشدارها به سطوح مدیریتی کشور و استان داده شده است که با آغاز فصل بارندگی مردم در اهواز و کارون با مشکلاتی در تردد در خیابان‌ها در بحث آبگرفتگی‌ها و همچنین عدم ترمیم نوارهای حفاری و تکمیل طرح‌های فاضلاب مواجه خواهند شد و این مساله بسیار جای نگرانی دارد.

نماینده اهواز با بیان اینکه کمبود اعتبارات علت اصلی این مساله است، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم پروژه‌هایی که تاکنون اجرایی شده ترمیم شوند و همه خیابان‌های حفاری شده آسفالت شود تا در زمان آغاز بارش‌ها مردم با مشکل مواجه نشوند. همچنین تکمیل لوله‌گذاری‌ها و به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام از دیگر پیشنهادهایی است که باید در دستور کار آبفا قرار بگیرد.

حسینی عنوان کرد: پروژه‌های فاضلابی که تکمیل شده نیز نوار حفاری آن‌ها آسفالت نشده و این مساله برای مردم ایجاد زحمت کرده است. اگر بارندگی‌ها آغاز شود حتی اگر شاهد آبگرفتگی نباشیم اما قطعا عدم آسفالت خیابان‌ها و نوارهای حفاری برای مردم مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان افزود: امیدواریم با تامین اعتبارات پیمانکاران این طرح‌ها بتوانند نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کنند و نقدینگی مورد نیاز برای انجام این مهم تامین شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار