بارش‌های گسترده در راه خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 آبان 1401 | 09:31 ق.ظ
بارش‌های گسترده در راه خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تقویت سامانه بارشی در استان در آخر هفته خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تاثیر سامانه بارشی تا روز جمعه بر استان خوزستان است که بارش‌های این سامانه تا روز سه‌شنبه به صورت پراکنده است و سپس با تقویت آن به ویژه در روزهای چهارشنبه تا اواخر […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تقویت سامانه بارشی در استان در آخر هفته خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تاثیر سامانه بارشی تا روز جمعه بر استان خوزستان است که بارش‌های این سامانه تا روز سه‌شنبه به صورت پراکنده است و سپس با تقویت آن به ویژه در روزهای چهارشنبه تا اواخر پنجشنبه شاهد بارش‌های حجیم و گسترده‌ای در نوار شرقی و شمالی استان خواهیم بود.

وی افزود: رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای، صاعقه و برخاستن گرد و خاک‌های همرفتی نیز همراه با این سامانه پیش‌بینی می‌شود. شمال خلیج فارس نیز از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه مواج و همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۷.۲ و ۲۱.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار