تعیین تکلیف ۱۵۰ پرونده قاچاق فرآورده‌های سلامت‌محور در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 آبان 1401 | 09:59 ق.ظ
تعیین تکلیف ۱۵۰ پرونده قاچاق فرآورده‌های سلامت‌محور در خوزستان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بررسی و تعیین تکلیف بیش از ۱۵۰ پرونده استعلامی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سلامت محور در استان خوزستان خبر داد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بررسی و تعیین تکلیف بیش از ۱۵۰ پرونده استعلامی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سلامت محور در استان خوزستان خبر داد.

دکتر رضا گنجی اظهار کرد: برای نخستین بار در استان خوزستان در ۳۰ بازدید به عمل آمده از انبار اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، ۲۸۰ نمونه از کشفیات شامل محصولات خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، دارو و مکمل و پودرهای نیروزا، تجهیزات و ملزومات پزشکی بررسی و تعیین تکلیف شد.

 وی افزود: این کشفیات مربوط به بیش از ۱۵۰ پرونده بود که توسط سازمان‌های کاشف و استعلامی مراجع رسیدگی شامل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، دادسراهای عمومی و انقلاب و سازمان اموال تملیکی نمونه‌برداری تشکیل شده بود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بازرسی از مراکز توزیع عرضه و مصرف انواع کالاهای سلامت شامل مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی، شرکت‌های توزیعی دارو ملزومات پزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، بیمارستان‌ها، کالا پزشکی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و غیره انجام شده است، یادآور شد: خط قرمز معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سلامت مردم است و این معاونت در راه تحقق اهداف تامین و ارتقای سلامت آحاد افراد جامعه، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار