جلسه آشنایی با ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان(تولید بار اول) در مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 آبان 1401 | 08:23 ق.ظ
جلسه آشنایی با ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان(تولید بار اول) در مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد جلسه آشنایی با ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان (تولید بار اول) و بررسی امکان جمع آوری گازهای همراه نفت در قالب قراردادهای تولید بار اول در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.  در این نشست که روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ به همت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز […]

جلسه آشنایی با ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان (تولید بار اول) و بررسی امکان جمع آوری گازهای همراه نفت در قالب قراردادهای تولید بار اول در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

 در این نشست که روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ به همت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد رئیس و کارشناسان پژوهش و فناوری و مسئولان و کارشناسان مهندسی فرآورش و پروژه های تزریق گاز معاونت مهندسی نفت حضور داشتند.

در این نشست دکتر محمد گلستان باغ رئیس پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب با تبیین ظرفیت ها و ابزارهای پژوهشی برای پیشبرد اهداف سازمان، به معرفی فعالیت های پژوهش و فناوری در حوزه تحصیلات تکمیلی، قراردادهای پژوهانه و فرصت های مطالعاتی و قراردادهای پژوهشی با دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری پرداخت.

وی در ادامه همچنین در خصوص مصوبه تولید بار اول و ویژگی های آن و نحوه انعقاد قرارداد توضیحاتی ارائه داد و به بررسی امکان استفاده از ظرفیت قراردادهای تولید بار اول برای طرح های جمع آوری گازهای همراه نفت اشاره نمود.

در این نشست مسئولان و کارشناسان مهندسی فرآورش و پروژه های تزریق گاز معاونت مهندسی نفت سوالات و دیدگاه های خود را در خصوص ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان(تولید بار اول) بیان نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار