موجودی اقلام اساسی در خوزستان مطلوب است / تعادل در قیمت‌ها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 آبان 1401 | 09:39 ق.ظ
موجودی اقلام اساسی در خوزستان مطلوب است / تعادل در قیمت‌ها معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه وضعیت موجودی کالای اساسی استان در شرایط مطلوبی است و در هیچ کالایی کمبود نداریم، گفت: قیمت اقلام اساسی در بازار استان به تعادل رسیده است و نوسانات گذشته را ندارد. علی‌رحم کریمی، در خصوص وضعیت ذخایر کالای اساسی و قیمت این […]

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه وضعیت موجودی کالای اساسی استان در شرایط مطلوبی است و در هیچ کالایی کمبود نداریم، گفت: قیمت اقلام اساسی در بازار استان به تعادل رسیده است و نوسانات گذشته را ندارد.

علی‌رحم کریمی، در خصوص وضعیت ذخایر کالای اساسی و قیمت این محصولات در بازار خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت موجودی کالای اساسی استان در شرایط مطلوبی است و در هیچ کالایی کمبود نداریم. همچنین از نظر قیمتی نیز بازار به یک ثبات رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر در بازار استان در خصوص توزیع روغن، برنج، شکر، تخم مرغ و دیگر محصولاتی که از جمله کالای اساسی مورد نیاز مردم هستند هیچ مشکلی نیست و کمبودی نیز در این زمینه وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه قیمت اقلام اساسی در بازار استان به تعادل رسیده است و نوسانات گذشته را ندارد، گفت: در برخی از این اقلام اساسی حتی شاهد کاهش قیمت هستیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

کریمی عنوان کرد: در طول حدود یک ماه گذشته هیچ افزایش قیمتی را برای هیچکدام از اقلام اساسی از جمله شکر، برنج، روغن و تخم مرغ نداشتیم و اگر به صورت جزیی قیمت کالایی برای چند روز بالا رفته ناشی از بهم خوردن رویه عرضه و تقاضا بوده که به سرعت مشکل رفع شده و مجددا قیمت آن محصول کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت خوب ذخایر انبارهای کالای استراتژیک استان هیچ مساله در تامین این اقلام مورد نیاز مردم در خوزستان وجود ندارد و اگر وضعیت عرضه و تقاضا در بازار استان بر هم نخورد قطعا این رویه خوب تامین اقلام و کاهش قیمت اقلام اساسی ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه اگر تنشی در بازار ایجاد نشود مشکلی در تامین کالای استراتژیک مورد نیاز مردم در استان وجود نخواهد داشت، گفت: ذخایر اقلام اساسی به وفور وجود دارد و برای توزیع آن‌ها ستاد تنظیم بازار کشور و استان خوزستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار