تعمیرات اساسی ایستگاه های پمپاژ شادگان انجام شد

تاریخ انتشار: شنبه 14 آبان 1401 | 11:46 ق.ظ
تعمیرات اساسی ایستگاه های پمپاژ شادگان انجام شد معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از انجام تعمیرات اساسی ایستگاه های پمپاژ شهید همت و زهکش یک و دو شادگان خبر داد.

رضا احمدیانپور گفت: پمپ های ایستگاه پمپاژ شهید همت، زهکش یک و دو شبکه آبیاری شادگان طی هشت روز تعمیر شدند.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی افزود: ایستگاه شهید همت شادگان با ۱۰ پمپ‌ کار انتقال آب به شبکه آبیاری شادگان را انجام می دهد و نیز ایستگاه های زهکش یک با هشت و زهکش دو با سه پمپ وظیفه خروج زه آب اراضی این شبکه را برعهده دارند و با توجه به اینکه میزان EC آب به شدت بالاست، همیشه در معرض اکسیداسیون قرار دارند.

وی افزود: پمپ S ایستگاه زهکش یک که بدلیل آسیب دیدن پروانه و نفوذ آب در مخزن روغن، از کار افتاده بود با تلاش کارکنان گروه برق و مکانیک تعمیر شد.

احمدیان پورتصریح کرد: در این عملیات تعمیری، پروانه معیوب جدا شده و پس از پاکسازی رسوب های مخزن روغن، قطعات مکانیکی معیوب با قطعات نو جایگزین شده و در انتها پروانه جدید و گردابگیر نصب شدند.

وی خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری توسط کارکنان گروه برق و مکانیک شبکه آبیاری شادگان یک پمپ از ایستگاه پمپاژ شهید همت نیز تعمیر و نصب شد.

احمدیان پور در پایان گفت: با عملیاتی شدن این پمپ ها، تعداد ۹ پمپ از ۱۰ پمپ در ایستگاه پمپاژ شهید همت و نیز ۹ پمپ از مجموع ۱۱ پمپ ایستگاه های زهکش یک و دو در مدار قرار گرفت که امیدواریم در مدت کوتاهی پمپ های دیگر هم تعمیر شود تا با حداکثر توان در خدمت کشاورزان زحمتکش باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار