دستگیری یک قاچاقچی با ۳۵ قبضه سلاح در خرمشهر

تاریخ انتشار: شنبه 14 آبان 1401 | 09:44 ق.ظ
دستگیری یک قاچاقچی با ۳۵ قبضه سلاح در خرمشهر فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و مهمات به همراه همدستش و کشف ۳۵ قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان می کرد مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچی مزبور محموله سلاح را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان خرمشهر منتقل کرد، افزود: ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله را با همکاری رده همنام خود در شهرستان خرمشهر شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات پیچیده و مقتدرانه ۳۵ قبضه سلاح شما  ۳۴ قبضه کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاشینکفو ۶۸ تیغه خشاب ،۲۲ هزار و ۳۶۹ فشنگ جنگی شامل ۹ هزار و ۷۳۹ فشنگ کلت و ۱۲ هزار و ۶۳۰ فشنگ کلاشینکف کشف شد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط همدست متهم نیزشناسایی و دستگیر شده است گفت : طی یک ماه گذشته چهار باند سلاح و مهمات منهدم و جمعاً ۸۰ قبضه سلاح کشف شده است.

سردار صالحی در پایان اظهار داشت : امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار