هشدار مدیریت بحران استانداری خوزستان برای مه آلودگی

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 آبان 1401 | 09:44 ق.ظ
هشدار مدیریت بحران استانداری خوزستان برای مه آلودگی مدیریت بحران استانداری در خصوص وضعیت جوی و مه آلودگی برای روز دوشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

علی کرم پور سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی در خصوص وضعیت جوی همراه با دستورالعمل‌ها و توصیه‌های مرتبط با این هشدار خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را ابلاغ کرد.

 

در این اخطاریه در خصوص وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی از صبح دوشنبه ۱۶/ ۰۸ /۱۴۰۱ تا اواسط وقت دوشنبه ۱۶/ ۰۸ / ۱۴۰۱ در مناطق جنوبی و مرکزی هشدار داده شده و از مسئولین ذیربط خواسته شده تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی از کاهش دید افقی گرفته شود.

وی همچنین نسبت به ارائه توصیه‌های ایمنی به رانندگان با توجه به پیش بینی کاهش دید افقی مانند احتیاط کامل هنگام رانندگی در جاده‌های درون و برون شهری و روستایی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های دیگر، توجه مستمر به علائم رانندگی، همراه داشتن تجهیزات و وسایل مورد نیاز، عدم تردد در مناطق در معرض خطر و درصورت لزوم توقف در نقاط امن تا رفع شرایط اضطراری و سایر توصیه‌های مورد نیاز توسط عوامل پلیس راه، پلیس راهور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار